Als je een aanbieding ziet die niet de genoemde korting weergeeft, of een kortingscode van Ulanka werkt niet, laat het ons weten. Wij gaan het dan zo snel mogelijk corrigeren. Laatst bijgewerkt: 2024-11-09
Korting | Omschrijving | Vervaldatum |
---|---|---|
10% | Soms tot 10% korting op schoenen bij Ulanka!
| 2024-12-03 |
40% | Exclusieve modellen die je alleen online vindt voor tot 40% minder
| 2024-11-28 |
€13.00 | Schoenen en accessoires vanaf €13.00
| 2024-11-25 |
65% | Sportschoenen met kortingen van 65%
| 2024-11-25 |
€14.00 | Koop damesaccessoires voor €14.00 en nog minder ga voor hen
| 2024-11-25 |
Ulanka Shoe Store door CuldeSac, Valencia - Spanje
De Spaanse studio creëert de nieuwe retail branding strategie voor de Spaanse schoenenwinkelketen CuldeSac ™, een van de meest impactvolle studio's in ons land, heeft het hele project gecoördineerd, ontworpen en uitgevoerd om Ulanka schoenenwinkels een nieuwe identiteit en winkelontwerp te geven. Dit was een ambitieus retailbrandingsproject dat inspeelt op de mediterrane positionering van het merk om de weg voor te bereiden op de globalisering en wordt gedaan als reactie op de ideeën van de versheid, de kwaliteit en de ervaring van een bedrijf dat al meer dan 20 jaar bestaat en met 75 winkels in heel Spanje.
Naast het genereren van een nieuw logo en grafische identiteit voor Ulanka, heeft CuldeSac ™ gewerkt aan het concept, het ontwerp, de productie en de toepassing van het merk in de winkels, waardoor de kwaliteit van de koopervaring is verhoogd - innovatie en meerwaarde heeft gebracht - en een emotionele band tussen de cliënt en het bedrijf. De retailbenadering ontwikkeld door CuldeSac ™ komt voort uit de dubbele behoefte om een onderscheidende ruimtelijke identiteit op te bouwen en op zijn beurt een unieke en gedenkwaardige ervaring te bieden.
Van een onpersoonlijke ervaring naar een mediterrane en positieve ervaring
Op basis van het nieuwe merkimago gecreëerd door de branding-afdeling, stelt CuldeSac ™ Retail voor om de waarden via de Ulanka verkooppunten over te dragen. Dit is mogelijk dankzij verschillende factoren: de ad-hoc tentoonstellingswanden die zijn gecreëerd om een nieuwe koopervaring te bieden, de zorg voor het beursritme en het bemonsteren van producten die meer gesegmenteerd en geconcentreerd zijn in mini-ruimtes binnen het complex, de openluchtramen die toevoegen waarde voor het product en laat ze stralen, de kleedkamerspiegel en de campagnebeelden.
Elk van de essentiële elementen van het project is opgevat als een 'doorlatende' laag in de ruimte: buitenlicht, tentoonstellingswanden, tentoonstellingswanden, merkcampagne en kleedkamers. Op deze manier maakt het traditionele concept van een winkel als een gesloten doos plaats voor een nieuw functioneel en operationeel beurssysteem dat aanleiding geeft tot lichtere en meer omhullende sensaties. De mediterrane look en feel van de nieuwe Ulanka-etablissementen benadrukt de oorsprong van het bedrijf en zijn cultuur door middel van licht, de materialen en de versheid. Daarmee stralen de ruimtes energie uit, zijn ze natuurlijk en drukken ze het leven uit. Uiteindelijk zijn het 'positieve winkels'.
Accentueren van de boodschap om de consument te overtuigen
Met het doel om het DNA van Ulanka te definiëren, heeft het werk van CuldeSac ™ ertoe bijgedragen dat deze nieuwe winkels een onmiskenbare ruimtelijke identiteit hebben, het product presenteren en een gezellige en frisse sfeer creëren.
Aan de verwachtingen van het bedrijf is duidelijk voldaan, en het nieuwe imago van Ulanka heeft ervoor gezorgd dat het 'dezelfde taal spreekt' als zijn potentiële publiek. Hoewel een jonger publiek (15-25-jarigen) al regelmatig Ulanka-producten koopt, was het doel van het werk van CuldeSac ™ om een meer divers publiek te veroveren, bestaande uit de groep mensen van ongeveer 25 tot 40 jaar. deze oefening van retail branding, zijn onafhankelijke ruimtes gecreëerd voor de drie soorten consumenten (meisjes, vrouwen en mannen), een strategie die zijn succes heeft bewezen met een toename van de verkoop.
Voor degenen die op zoek zijn naar stijl en klasse bij het aankleden, maar op zoek zijn naar comfort, hebben ze Fred Perry sneakers als een geweldige bondgenoot, want ze zullen dol zijn op producten die, zoals je kunt zien in de online catalogus van Ulanka, zeer verfijnd zijn, met alle stijl en klas moet je je goed kleden, je meenemen naar een kopje koffie, een wandeling met het gezin of naar je werk. Dit zijn de Fred Perry herenschoenen die zeer comfortabel zitten en met zo ongeveer alles te combineren zijn. Als je ze meer casual looks dragen, kun je ze in een spijkerbroek en een T-shirt kleden, maar als je de klas helemaal leuk vindt keer zien ze er geweldig uit met een spijkerbroek en een poloshirt. De keuze is aan jou, maar je zult nooit teleurgesteld zijn, want de formele stijl past bij Fred Perry voor heren.
Fred Perry sneakers en enkellaarzen voor stijlvolle, trendy mannen
Nog een van de modeaccessoires waarop u kunt rekenen bij het merk Fred Perry zijn enkellaarzen voor heren, omdat ze in het geval van herenschoenen materialen van de beste kwaliteit hebben, leer of stoffen die al zijn getest om lang mee te gaan en te profiteren van hun Fred Perry herensneakers al jaren. Onder de kleuren waarvan je kunt genieten zijn wit, om een meer elegante en klassieke stijl te creëren, maar je kunt ook risico's nemen met blauw of rood, maar altijd in de mode. Mocht je meer herenschoenen of enkellaarzen willen zien, dan kan dat in onze online winkel.
Ulanka is de keten van gespecialiseerde schoenenwinkels van de Yorga Group, de grootste retailer van Spanje. Het heeft meer dan 100 verkooppunten in de belangrijkste winkelgebieden van de steden.
Met meer dan 75 jaar geschiedenis vertegenwoordigt de Yorga Group momenteel de derde generatie van een familiebedrijf dat de schoenenmarkt heeft geleid sinds de oprichting in de jaren dertig.
In al die jaren heeft het bedrijf zich altijd onderscheiden als een pionier in het multi-merkmodel van schoenenretail.
Ulanka combineert vaardigheid, traditie, innovatie en visie op de toekomst.
1940
Schoenreparatiewerkplaatsen
1950
Mayordomo calzados is gemaakt
1969
Generatiewisseling in de richting van Calzados Mayordomo
1982
Creatie van het multi-brand concept Ulanka
1985
De divisie Vastgoed wordt opgericht
1993
De Yorga Group creëert een nieuw marketingkanaal via de groothandel in internationale merken (VANYOR).
1994
50e winkels in Ulanka
1996
Eerste winkel buiten Valencia in Avilés
2003
Het merk Coolway wordt gecreëerd
2004
100ste winkels in Ulanka
Promotie "ulanka mondays"
Eén maandag per maand (nader te bepalen) bieden we de 'Ulanka Mondays'-actie aan waarbij we 20% toepassen op de gehele collectie van een merk.
Actie geldig in winkels en online.
Voorwaarden:
Duur van de actie: van 00:00:00 tot 23:59:59 maandag.
Producten die onder de actie "Ulanka Mondays" vallen, krijgen altijd 20% korting. Als er producten zijn die een grotere korting hebben, wordt die korting gerespecteerd.
Wijzigingen kunnen worden aangebracht, geen retouren.
Verzendingen kunnen langer duren dan normaal, tot 10 werkdagen.
Sturen:
In de 'Ulanka Monday'-actie zijn de verzendkosten vast:
Verzending naar winkels: € 2,95
Thuislevering: € 3,95
Verzending naar het postkantoor: € 2,95
Houd er rekening mee dat tijdens actieperiodes zoals 'Ulanka Mondays' verzendingen langer kunnen duren dan normaal.
Veranderingen: Veranderingen
kan worden gemaakt, niet retourneren.
Ruilen van hetzelfde artikel voor een andere maat of kleur: wij respecteren de prijs.
Wijzigingen aan artikelen anders dan andere merken:
Als de prijs hoger is: u moet het verschil betalen.
Als ze goedkoper zijn, verlies je het verschil.
Wijzigingen aan verschillende artikelen van hetzelfde merk: we respecteren de prijs.
Abonneer je op onze wekelijkse nieuwsbrief
Meld je aan voor de wekelijkse nieuwsbrief, het is helemaal gratis! Wij houden je op de hoogte van de beste koopjes van Nederland. Krijg promotionele kortingen en aanbiedingen van je favoriete winkels. De beste coupons direct in je e-mail!
Elke maand vertrouwen vele shoppers op onze website om de beste kortingsbonnen voor honderden online winkels te vinden. Met een toewijding aan transparantie en vertrouwen helpen we slimme shoppers zoals jij al jaren met besparen.
Ons team van doorgewinterde winkelexperts, ondersteund door geavanceerde AI-technologie, voegt dagelijks honderden nieuwe codes toe. We zorgen alleen voor authentieke besparingen door elke kortingsbon te verifiëren en proberen misleidende "deals" zoveel mogelijk te vermijden.
Elke pagina wordt up-to-date gehouden met de nieuwste aanbiedingen, voortdurend verbeterd door dagelijkse controles en feedback van shoppers zoals jij. Meer weten over ons.
ULANKA
Ulanka zoekt inspiratie in zijn oorsprong, in de mediterrane elementen en cultuur, in alles wat ons gelukkig maakt zonder het te beseffen.
We hebben onze filosofie gecreëerd om te genieten van elk eenvoudig moment, waardoor we wegblijven van het alledaagse.
Het is onze droom dat we allemaal het gevoel hebben dat zonlicht ons omhult en dat de kleine details ons een goed gevoel geven en laten glimlachen, ook al is het maar voor even.
Dat is de droom van Ulanka.
Ulanka is een Spaans merk, met een frisse, originele en unieke stijl. Met ons eigen ontwerp en volgens de laatste trends, is ons doel om onze klanten schoenencollecties te bieden met de beste prijs-kwaliteitverhouding. Casual en zorgeloze voorstellen combineren met een breed scala aan producten om uw totale look compleet te maken.
Dames merken
Bij Ulanka hebben we meer dan 40 merken damesschoenen en accessoires
Heren merken
Bij Ulanka hebben we meer dan 40 merken herenschoenen en accessoires.
Kortingscodes | 6 |
Beste korting | 65% |
Werkende kortingen | 0 |
Ingewisselde codes | 363 |