Als je een aanbieding ziet die niet de genoemde korting weergeeft, of een kortingscode van Columbus Direct werkt niet, laat het ons weten. Wij gaan het dan zo snel mogelijk corrigeren. Laatst bijgewerkt: 2024-11-10
Columbus Direct is sinds 1988 gespecialiseerd in reisverzekeringen en biedt online en telefonische polissen aan in Nederland en in meer dan 50 landen over de hele wereld. Columbus Direct is sinds 2010 aanwezig op de Italiaanse markt met een breed scala aan reisverzekeringen en directe verkoop aan klanten.
Onze reisverzekeringen in Nederland voldoen aan de hoogste internationale normen; alle medische hulpdiensten worden geleverd door het assistentiecentrum in Nederland, dat 24 uur per dag, elke dag beschikbaar is. Naast assistentie in het Italiaans en Engels biedt het callcenter ook een telefonische tolkendienst die het contact met behandelende artsen kan vergemakkelijken. Dit kan vooral in het buitenland handig zijn.
We proberen de beste service te bieden tegen een betaalbare prijs, hoogwaardige ondersteuning en een eenvoudig en veilig aankoopproces waarmee u een verzekering kunt afsluiten, ongeacht wanneer u uw reis / vakantie heeft geboekt. Sinds onze oprichting in 1988 hebben meer dan 10 miljoen klanten gekozen voor een Columbus Direct verzekering.
U kunt deze lijst raadplegen op de officiële website van IVASS op https://www.ivass.it (belangrijk: er zijn twee lijsten, "enkele registratie" en "lijst van tussenpersonen van de Europese Unie", selecteer "lijst van" Europese Unie "). Klik hier om de lijst in pdf-formaat te downloaden.
Columbus Direct maakt deel uit van de Collinson-groep. Bezoek voor meer informatie de Collinson-website:
www.collinsongroup.com
Door een polis 'Medische bijstand' te kopen, kunt u, in geval van nood, contact opnemen met het Columbus Direct Travel Operations Center voor onmiddellijke assistentie. De dekkingen in de reispolis zijn talrijk en ontworpen om u zelfs in de meest kritieke situaties te helpen, zoals zoals bijvoorbeeld wanneer u door ziekte of letsel dringend medische repatriëring nodig heeft Hieronder vindt u alle diensten en dekking van de reispolis 'Medische bijstand', die Columbus ook presenteert als 'A'.
Reisgezondheidszorg 24/7 Wat gebeurt er als u op vakantie ziek wordt? U moet het nummer van het plaatselijke ziekenhuis vinden en, als u in het buitenland bent, moet u uw gezondheidsprobleem ook in een andere taal uitleggen.
Als u een reisverzekering voor Columbus koopt, neemt u gewoon contact op met het Operations Center voor hulp. Wij zorgen voor het contacteren van een arts, het regelen van vervoer naar een geschikt ziekenhuis, het ter beschikking stellen van een tolk en indien nodig ook het organiseren van een medische repatriëring.
Dit is slechts een voorbeeld van wat u nodig heeft en wat wij voor u kunnen doen: de diensten en dekking zeker eindig hier niet. Ons operatiecentrum bestaat uit bekwaam personeel, dat vloeiend Italiaans en Engels spreekt, en die de telefoon 24 uur per dag, 7 dagen per week beantwoorden. In geval van een noodgeval belt u om alles te ontvangen de hulp die je nodig hebt. Onbeperkte medische kosten. Omgaan met een medisch probleem aan vakantie zijn altijd kosten verbonden, zeker als het in het buitenland gebeurt.
Behandelingen, medische voorschriften, vervoer, eventuele tolk of zelfs een medische repatriëring, kunnen veel kosten, hiervoor zorgt Columbus Direct. Onbeperkte limiet (voor vakanties in het buitenland) Maximaal tot € 10.000 (voor vakanties in Nederland) Naast de reeds aangegeven dekkingen, kunt u met de Columbus 'A - Medical Assistance'-polis om vergoeding vragen voor alle gemaakte kosten in geval van ziekenhuisopname, of voor het vervoer en de accommodatie van een gezinslid.
Op onze polissen kunt u ook om vergoeding vragen van medische, chirurgische en spoedeisende zorgkosten die tijdens de reis zijn gemaakt, met een onbeperkte limiet voor reizen naar het buitenland. In geval van ziekenhuisopname, bij verlenging van het ziekenhuisverblijf, dragen wij de kosten van vervoer en verblijf van een door u ingeschakeld familielid.
Coronavirus Na de pandemie die werd veroorzaakt door de verspreiding van Coronavirus (Covid-19), heeft Columbus Direct zich ingespannen om de dekking van zijn reisbeleid bij te werken, met als doel om vanaf het begin een beleid te bestuderen dat essentiële diensten kan bieden, de veiligheid van reizigers, zoals medische hulp, terugbetaling van medische kosten en medische repatriëring, ook vanwege het Coronavirus Vanaf 01/06/20 is dit eindelijk allemaal mogelijk.
Columbus Direct heeft in feite zijn 'Algemene voorwaarden' bijgewerkt en de omslagen toegevoegd die ook voorzien zijn in het geval van Coronavirusinfectie.
Alle diensten inbegrepen De reispolis 'A - Medische Bijstand' biedt niet alleen dekking voor wat men 'Medische kosten' kan noemen, maar omvat ook een hele reeks diensten die hieronder worden opgesomd: Medisch telefonisch advies Verzenden van essentiële medicijnen en plaatselijk in het buitenland niet beschikbaar Een arts naar het buitenland sturen naar de plaats waar de verzekerde zich bevindt Vervoer van de verzekerde naar het medisch centrum Terugkeer van de verzekerde naar zijn huis Terugkeer van het lichaam in geval van overlijden van de verzekerde en begrafeniskosten.
Abonneer je op onze wekelijkse nieuwsbrief
Meld je aan voor de wekelijkse nieuwsbrief, het is helemaal gratis! Wij houden je op de hoogte van de beste koopjes van Nederland. Krijg promotionele kortingen en aanbiedingen van je favoriete winkels. De beste coupons direct in je e-mail!
Elke maand vertrouwen vele shoppers op onze website om de beste kortingsbonnen voor honderden online winkels te vinden. Met een toewijding aan transparantie en vertrouwen helpen we slimme shoppers zoals jij al jaren met besparen.
Ons team van doorgewinterde winkelexperts, ondersteund door geavanceerde AI-technologie, voegt dagelijks honderden nieuwe codes toe. We zorgen alleen voor authentieke besparingen door elke kortingsbon te verifiëren en proberen misleidende "deals" zoveel mogelijk te vermijden.
Elke pagina wordt up-to-date gehouden met de nieuwste aanbiedingen, voortdurend verbeterd door dagelijkse controles en feedback van shoppers zoals jij. Meer weten over ons.
Reisverzekering, enkele reisverzekering, online offerte, Columbus Direct verzekering.
10 VOORDELEN VAN Columbus Direct:
Covid-19 medische kosten
Onbeperkte medische kosten
Kinderen tot 18 jaar gratis!
24/7 assistentie
Medische repatriëring
Telefonische tolk
Bagagedekking tot € 2.000, -
annuleren reis tot € 2.000, -
Juridische kosten tot € 10.000
Beleid op het laatste moment te koop
DIRECTE BETALING
In geval van ziekenhuisopname voorziet een Columbus Direct Kortingscode ook in de directe betaling van medische kosten, terwijl voor 'Kleine kosten', zoals kleine dag hospitaal operaties, medische bezoeken of de aankoop van medicijnen, de terugbetaling zal plaatsvinden onder contractuele voorwaarden. NUL EIGEN RISICO De vergoeding van medische kosten voorziet normaliter in een eigen risico van € 100,00 per verzekerde en per ingediende claim. Om deze voorwaarde te vermijden, is het mogelijk om in te schrijven op de optie 'Zero Excess'. Op deze manier is het handig om een claim in te dienen, zelfs als de vergoeding voor medische kosten lager is dan € 100, -.
Kortingscodes | 3 |
Beste korting | 15% |
Werkende kortingen | 0 |
Ingewisselde codes | 31 |