Als je een aanbieding ziet die niet de genoemde korting weergeeft, of een kortingscode van Experfy werkt niet, laat het ons weten. Wij gaan het dan zo snel mogelijk corrigeren. Laatst bijgewerkt: 2024-11-09
In drie eenvoudige stappen kunt u aan de slag. Maak eerst een account aan en registreer u als klant onder Experfy. Ten tweede, definieer duidelijk uw project of het soort vaardigheden dat u wilt in de persoon of het bedrijf dat u wilt inhuren. Ten derde, publiceer uw werk en ons platform zal namens ons offertes opvragen bij onze gemeenschap van experts en leveranciers. Het schrijven van een duidelijke omschrijving van uw behoeften is het belangrijkste onderdeel van het wervingsproces. Verdeel uw projectresultaten in verschillende mijlpalen met realistische deadlines.
Beschrijf uw doelen, resultaten, de vaardigheden die u zoekt en het tijdsbestek dat u wilt. Als je niet zeker weet wat je nodig hebt of hulp nodig hebt bij het schrijven van een beschrijving, kun je een ondersteuningsticket openen via het tabblad Ondersteuning aan de rechterkant. Nadat u uw vereisten heeft gepubliceerd, worden ze vertrouwelijk behandeld. Alleen leveranciers die zijn goedgekeurd op het Experfy-platform kunnen ze zien en hun suggesties doen. U kunt de vorige vijf stappen opnieuw bekijken om het algehele proces beter te begrijpen.
Alle rolgebaseerde of branchespecifieke leertrajecten leiden tot certificering. Als je eenmaal een vaardigheid of use case onder de knie hebt, zullen we je een door de industrie erkend certificaat bezorgen dat je kunt toevoegen en terug kunt sturen naar je LinkedIn-profiel.
Ons leerplatform is specifiek ontworpen om cursussen en assessments op aanvraag aan te bieden met een zeer persoonlijke leerervaring. We richten ons op use cases en praktische toepassingen bij het ontwerpen van curricula om ervoor te zorgen dat u productief bent op het moment dat u het virtuele klaslokaal verlaat.
Het is moeilijk om een persoonlijk curriculum te maken zonder de hiaten in uw vaardigheden te kennen. Het beoordelingsplatform Experfy meet vaardigheden, identificeert hiaten en vergelijkt uw vaardigheden met die van andere werknemers. Weet precies waar u zich bevindt en waaraan u moet werken.
- AI en machine learning - Datawetenschap / datamining - wolk - Grote dates - blockchain - Software en webontwikkeling - Internet van dingen - marketing - marktonderzoek - Mobiele telefoon, mobiele telefoon - Ontwerp - automatisering - robotica - analyse - telecommunicatie - Training in datavisualisatie - DevOps - Bedrijfsintelligentie - Zaken - Voor leidinggevenden en managers - Bankwezen, financiën en verzekeringen - Gezondheid en levenswetenschappen - detailhandel
In een Kick-OFF-bijeenkomst kunt u uw oplossingsleverancier begeleiden bij het opstellen van basisregels en verwachtingen. Stel uzelf en uw team voor. Neem de tijd om elkaar beter te leren kennen door te praten over de baan, uw bedrijf en uw achtergrond. Bekijk wat u van uw provider kunt verwachten en wat u van u kunt verwachten.
Dit kan timing, leveringsmethoden, prioriteiten en al het andere zijn dat belangrijk is voor het succes van het project. Spreek een communicatieplan af. Bepaal hoe en hoe vaak u de basis wilt aanraken, op welke tijden van de dag u beschikbaar bent om te chatten en wat u wilt dat ze doen in termen van een voortgangsrapport. We raden aan om aan het einde van de dag een rapport te maken waarin staat wat er is bereikt en wat er de volgende dag zal gebeuren.
De projectkamer Experfy biedt de gemakkelijkste manier om te communiceren bij het verzenden van berichten en bestanden. Chatberichten en videochat kunnen ook een aanvulling zijn op uw schriftelijke communicatie. Het is een goed idee om regelmatig videoconferenties te houden met uw leverancier om er zeker van te zijn dat uw project volgens plan verloopt.
Met de hoge kosten van klantenwerving in veel bedrijfstakken, is het verminderen van churn door het intelligent segmenteren van uw klantenbestand van cruciaal belang voor de winstgevendheid van uw bedrijf. Gebruik uw klantgegevens om churn te verminderen en profiteer optimaal van een goed gesegmenteerde en grondig geanalyseerde klantendatabase.
Klantverloop, of klantverloop, is een percentage dat het aantal klanten meet van wie het bedrijf in de loop van de tijd verloren is gegaan. In sterk concurrerende industrieën waar vervangende producten of diensten direct beschikbaar zijn en de kosten om klanten te behouden aanzienlijk lager zijn dan de kosten om een nieuwe klant te werven, is het verminderen van het klantverloop de sleutel tot winstgevendheid op de lange termijn.
Klantsegmentatie - het opsplitsen van een klantenbestand in geografische, demografische, gedrags- en verkoopcategorieën om producten en diensten effectiever te richten - is de sleutel tot het verminderen van het klantverloop. Hoe beter uw klantgegevens zijn gesegmenteerd, hoe efficiënter u schaarse middelen kunt besteden aan die consumenten die het meest waarschijnlijk op uw aanbod zullen reageren, en hoe beter u uw producten en diensten iteratief kunt verfijnen om hun loyaliteit te behouden.
De uitdaging voor veel organisaties is dat de data nodig is om het klantverloop te verminderen: Niet bij de beste van het hele bedrijf Verzamelde dataminingtechnieken Niet geanalyseerd met de meest geavanceerde en innovatieve algoritmen Niet veilig opgeslagen volgens de nieuwste gegevensbeveiligingspraktijken. Met Experfy kunt u de gegevensuitdagingen van uw klanten diagnosticeren en beheren en een actieprogramma ontwikkelen om die gegevens te gebruiken en het klantverloop in uw specifieke branche te verminderen. onze oplossing Experfy heeft uitgebreide ervaring met het modelleren van klantwaardewaarden en het meten van ROI in marketing. De basis van onze aanpak is om te analyseren hoe uw bedrijf gegevens over uw klanten verzamelt en welke gegevenshiaten u moet dichten.
Onze missie is om uw vermogen om klantgegevens te minen of bestaande gegevens te gebruiken, te verbeteren. Dit is een bedrijfsstructuur en een technologisch probleem. Wie zijn uw klanten en hoe gedragen ze zich? Welke informatie moet over hen worden verzameld? Hoe moeten we informatie over hen verzamelen? Hoe delen we deze gegevens met degenen die er het beste gebruik van kunnen maken? Welke technologieën en zakelijke praktijken vergemakkelijken dit?
Zodra deze fundamentele uitdaging is overwonnen, kunnen onze consultants u helpen bij het berekenen en analyseren van uw churn-percentage - het percentage klanten van wie de omzet per kwartaal of jaar verloren gaat - met behulp van geavanceerde big data-technieken zoals machine learning en voorspellende analyses. Verwachte potentiële inkomsten en totale inkomsten per klant op basis van inkomen, geografie, demografie, enz .; Disconteringsvoet: de kapitaalkosten die worden gebruikt om het toekomstige inkomen van een klant te verdisconteren; Retentiekost: het bedrag dat nodig is om een klant per kwartaal of jaar te behouden; en andere statistieken die belangrijk kunnen zijn voor uw bedrijf.
Nadat we de gegevens hebben verzameld en geanalyseerd, doen we een strategische aanbeveling voor het beste gebruik. In het bijzonder kunnen we u helpen bij het ontwikkelen van sterke en zeer gepersonaliseerde loyaliteitsprogramma's door de diensten, ondersteuning en promotieaanbiedingen te identificeren die uw meest waardevolle klantsegmenten nodig hebben om een goede reputatie te behouden of hun uitgaven voor uw bedrijf te verhogen.
We kunnen u ook helpen klanten te identificeren die u niet wilt omdat hun risicoprofiel te hoog is of omdat hun bijdrage aan uw inkomen te laag is om de investering te rechtvaardigen. Ten slotte helpen we u uw medewerkers op te leiden om klantgegevens te beschermen. Dit laatste punt mag niet worden onderschat, aangezien de persoonlijke informatie en diepgaande consumenteninzichten die een effectieve klantbenadering mogelijk maken de data ook aantrekkelijk maken voor dieven.
De strijd om klantgegevens te beschermen is een iteratieve en voortdurende strijd die meer verfijning vereist. Het mislukken van deze strijd kan ernstige negatieve gevolgen hebben voor uw merk zoals Yahoo! en Target hebben helaas geleerd. Experfy kan u helpen bij het identificeren van zwakke punten in uw benadering van gegevensbeveiliging en hoe u een van uw meest waardevolle bezittingen het beste kunt beschermen: uw klantgegevens. Wij zullen uw partner zijn bij het ontwikkelen van praktische aanbevelingen om het klantverloop te verminderen.
Geef de volgende informatie op om onze consultants en datawetenschappers te helpen bij het ontwikkelen van een oplossing op maat voor u: - Zakelijke context - Welke producten en diensten verkopen Ze? - Wie is uw doelgroep in uw branche? - Bedrijfsstrategie - Bij welk probleem zoekt u hulp? - Hoe is uw marketingoperatie georganiseerd? Databases - Beschrijf de systemen waarin de gegevens van uw klanten zijn opgeslagen. - Hoeveel gegevens heeft u? - data-analyse - Welke datatechnologieën gebruikt u momenteel om uw klanten te analyseren? - Gebruik je een marketingplatform en welk platform dan ook? Dataveiligheid - Welke beveiligingstechnologieën en -protocollen gebruikt u om uw gegevens te beschermen? - Heeft u een datalek meegemaakt?
Afhankelijk van de grootte van uw bedrijf, de status van uw gegevens en de hoeveelheid te analyseren informatie, kunnen we onze adviestaak binnen 3-4 weken voltooien tegen een prijs vanaf $ 10.000, afhankelijk van de geselecteerde producten. Stap 1: Analyseer de gegevensbewerkingen Beoordeling van bedrijfsactiviteiten en technologieën voor het extraheren van klantgegevens. Identificatie van klanten en hun gedrag. Te leveren producten Documentatie met aanbevelingen voor het extraheren en implementeren van klantgegevens om de bruikbaarheid ervan in uw bedrijf te maximaliseren. Stap 2: Analyse van klantgegevens Gebruik big data-technieken om belangrijke klantgegevens zoals churn rate te analyseren en te voorspellen, klantgegevens te segmenteren en de lifetime value van de klant te berekenen.
Aanbevelingen voor het ontwerpen van klantloyaliteitsprogramma's, het verminderen van klantverloop en het verlengen van het klantleven. Identificatie van de meest waardevolle en meest risicovolle klanten. Formele presentatie en documentatie op hoog niveau om te helpen bij de best mogelijke implementatie van de aanbevelingen. Maak een dashboard om de belangrijkste gegevensinvoer en -uitvoer van het model te tonen. Evaluatie van gegevensbeveiliging Onderzoek kwetsbaarheden in de beveiliging van de gegevens van uw klanten. Te leveren producten Formele presentatie en documentatie, inclusief aanbevelingen voor best practices en technologieën die nodig zijn om de geïdentificeerde uitdagingen op het gebied van gegevensbeveiliging aan te pakken. Training op het gebied van gegevensbeveiliging Onze zorgvuldig gescreende teams van datawetenschappers, data-ingenieurs, data-analisten en visualizers hebben uitgebreide ervaring in uw branche.
U kunt contact opnemen met Experfy voor snellere, efficiëntere, betrouwbaardere en goedkopere on-demand werving vanuit analytics en big data-bronnen. Experts kunnen op korte termijn aan uw projecten werken en u een onverslaanbare prijs-prestatieverhouding bieden. U kunt ook deskundige coachingcursussen kopen die zijn afgestemd op uw gewenste vaardigheden en ervaring. Experfy doet iets baanbrekends: het brengt enkele van de meest gerespecteerde talenten samen in één gevirtualiseerde ruimte, waardoor je het gemak en de flexibiliteit hebt om in te huren wanneer dat nodig is. Publiceer uw project of breid uw team uit: vertel ons wat de doelen van uw project zijn en welke producten u verwacht. De aanbiedingen of kortingscodes van Experfy werken echt.
Welke tools en ervaringen heb je nodig? uw Het project is niet openbaar en kan alleen worden bekeken door onze goedgekeurde leveranciers. Als u uw bestaande team wilt uitbreiden, laat ons dan weten wat voor soort experts u nodig heeft. Zodra we uw vertrouwelijke vereisten hebben ontvangen, nemen we contact met u op met een statusrapport en beantwoorden we al uw vragen. We doen het harde werk van kandidaten op de shortlist - ons gesloten platform vraagt u om aanbiedingen. Onze geverifieerde experts en verkopers doen suggesties en we willen graag maximaal 3 leveranciers op de shortlist zetten die passen bij uw vereiste vaardigheden en uw branche.
Bekijk referenties en prestaties uit het verleden en kies de persoon of het bedrijf waar u het meeste baat bij heeft. Voor een langdurige teamuitbreiding brengen wij u binnen 3 weken in contact met een expert. Betaal gemakkelijk voor uw werk naar tevredenheid - Ons beveiligde platform verwerkt alle contracten, inclusief NDA's, en we beheren 1099 aanbieders van eindejaarsoplossingen, zodat u zich op uw werk kunt concentreren. Experfy kan optreden als de aanbieder van uw keuze, waardoor u diensten kunt kopen via inkooporders (PO) wanneer directe betaling met creditcard of ACH niet mogelijk is.
Hoewel de voorkeursmethode het gebruik van escrow-accounts inhoudt, werkt Experfy indien nodig samen met grote organisaties. Als bestellen de enige optie is voor uw bedrijf, zullen we een leverancier van oplossingen zoeken die bereid is om aan de betalingsvoorwaarden van de bestelling te voldoen en voor een vlotte samenwerking te zorgen. Je kunt vaak grote kortingen krijgen met Experfy kortingscodes. Vind hier de beste deals en couponcodes om uw training online te kopen op Experfy!
Abonneer je op onze wekelijkse nieuwsbrief
Meld je aan voor de wekelijkse nieuwsbrief, het is helemaal gratis! Wij houden je op de hoogte van de beste koopjes van Nederland. Krijg promotionele kortingen en aanbiedingen van je favoriete winkels. De beste coupons direct in je e-mail!
Elke maand vertrouwen vele shoppers op onze website om de beste kortingsbonnen voor honderden online winkels te vinden. Met een toewijding aan transparantie en vertrouwen helpen we slimme shoppers zoals jij al jaren met besparen.
Ons team van doorgewinterde winkelexperts, ondersteund door geavanceerde AI-technologie, voegt dagelijks honderden nieuwe codes toe. We zorgen alleen voor authentieke besparingen door elke kortingsbon te verifiëren en proberen misleidende "deals" zoveel mogelijk te vermijden.
Elke pagina wordt up-to-date gehouden met de nieuwste aanbiedingen, voortdurend verbeterd door dagelijkse controles en feedback van shoppers zoals jij. Meer weten over ons.
Experfy ProjectRoom biedt met zijn enterprise-class dashboard en zijn datatools een privé-werkomgeving voor de samenwerking met experts. Houd projecten bij door mijlpalen in te stellen, onderhanden werk te bekijken en projecturenstaten per uur te bekijken. Voor teamuitbreiding op de lange termijn staat de expert klaar om je team te komen versterken zodra je het zegt, als een intern teamlid. Hoewel experts van Experfy over het algemeen op afstand werken, kunnen er regelingen worden getroffen om op locatie te werken. De actuele kortingscodes en aanbiedingen op Experfy.
Kortingscodes | 3 |
Beste korting | 10% |
Werkende kortingen | 0 |
Ingewisselde codes | 32 |