Als je een aanbieding ziet die niet de genoemde korting weergeeft, of een kortingscode van G2A werkt niet, laat het ons weten. Wij gaan het dan zo snel mogelijk corrigeren. Laatst bijgewerkt: 2022-10-13
Korting | Omschrijving | Vervaldatum |
---|---|---|
30% | Pak tot 30% korting op koptelefoons oordopjes en speakers bij G2A
| 2025-02-06 |
50% | Profiteer van tot wel 50% korting op bestsellers bij G2A
| 2025-02-14 |
€50.00 | Ontvang tijdelijk tot €50.00 korting op controllers bij G2A
| 2025-02-03 |
€20.00 | Ontvang tot wel €20.00 korting op giftcards bij G2A
| 2025-02-03 |
€10.00 | Games voor minder dan €10.00 bij G2A
| 2025-02-04 |
10% | G2A korting 10% korting op je bestelling
| 2025-02-02 |
80% | Tot 80% korting op G2A op bepaalde games
| 2025-01-30 |
G2A is de grootste gamingmarktplaats ter wereld met meer dan 60.000 producten, waaronder pc-games, Steam-games, prepaidkaarten voor consoles, skins en meer. Het platform staat bekend om zijn geweldige kortingen en als een geweldige sponsor van eSports en influencers over de hele wereld. G2A heeft naast goede prijzen meer dan 200.000 verkopers en 60.000 producten.
Is er nog iets anders dan spelletjes?
Dat is er zeker!
Cadeaubonnen, abonnementen, software voor je pc, e-learningcursussen, in-game punten en valuta - we weten zeker dat je iets voor je zult vinden.
Fysieke producten
Disclaimer: Niet liegen, we zijn nog nieuw in dit segment. Dit is de reden waarom als je niet uit de EU komt, de fysieke producten sectie nog niet zichtbaar is voor jou, omdat we dingen voorlopig alleen in Europa willen houden. Natuurlijk, als we eenmaal genoeg XP hebben om te stijgen, kunnen we ons uiteindelijk in de rest van de wereld wagen.
Als u echter een EU-burger bent, ziet u alle kostbare fysieke dingen. Dus…
Wat voor soort fysieke producten kan ik vinden op G2A.com?
Onze marktplaats heeft een breed scala aan fysieke producten die elke gamer zal waarderen. Het maakt niet uit of je van console-, pc- of mobiele games houdt, alle hardware, accessoires en gadgets nodig om te genieten van deze zijn hier!
Heb je zin in een nieuwe console om de nieuwste exclusives te spelen? Of misschien heb je een nieuw toetsenbord en muizen nodig om te fraggen als een FPS-god? Of misschien een controller om het beste uit je personage in de arena te halen? We hebben je gedekt!
Wat kan ik nog meer vinden?
Wij zijn zelf gamers en houden ons aanbod dan ook game-gerelateerd in het algemeen. Maar! U vindt er ook tal van andere elektronische producten die u in uw dagelijks leven kunt gebruiken - smartphones, koptelefoons, luidsprekers, wearables, noem maar op
G2A Marketplace heeft alles wat je nodig hebt. Gebruik gewoon onze zoekbalk of verken beschikbare producten met behulp van de categorieën op de Elektronica-pagina.
Dus, zijn fysieke producten op G2A.COM alleen elektronica?
We hebben zeker veel elektronica, maar dat is niet alles. We hebben ook allerlei soorten merchandise, zoals beeldjes, verzamelobjecten, kleding - je kunt ze allemaal bekijken op de Merchandise-pagina.
Oh, en we waren het bijna vergeten - gamemeubels. Ja, je kunt een gamestoel kopen op G2A.com. Omdat het spelen van je favoriete spel het leukst is als je comfortabel zit.
Er zijn hier zoveel dingen...
We weten het, we weten het. We zijn blij dat je dit allemaal hebt gelezen. Dus, weet je wat? Het is tijd om al die kennis goed te gebruiken en iets cools voor jezelf te kopen.
Weet u niet zeker hoe u een fysiek product kunt kopen op G2A.com? Bekijk dit artikel over het kopen van fysieke producten.
En als je het gevoel hebt dat je het nog spannender moet maken (laten we eerlijk zijn - je leest Support Hub in je vrije tijd, wie doet dat? ;)) Hier vind je het fysieke productbeleid voor kopers op G2A.COM
Wat betekent de status van mijn aanbieding?
Om de status van uw aanbieding te controleren, gaat u naar uw dashboard op G2A Marketplace en opent u het tabblad "Aanbiedingen". U ziet de status van elke aanbieding in het veld "Status".
Dit laat je zien:
A. Wat is de huidige status of het resultaat van de veiligheidscontrole:
Telkens wanneer u een aanbieding maakt of een bestaande bijwerkt, zal het beveiligingssysteem van G2A.COM u op de hoogte stellen als het problemen met uw voorraad detecteert. Als u besluit de aanbieding toch te plaatsen, wordt deze door onze specialisten beoordeeld om te controleren of alles in orde is. De status van de aanbieding verandert in een van de volgende:
Aan het wachten
Het aanbod wacht op handmatige verificatie en is nog niet zichtbaar voor klanten op G2A Marketplace. Blijf geduldig, we zijn ermee bezig.
Gecontroleerd
Gefeliciteerd! Uw bod is goedgekeurd door ons systeem. G2A Marketplace-klanten kunnen nu door uw producten bladeren en deze kopen. Opmerking: als er problemen zijn met sommige van uw digitale sleutels, kunnen deze worden uitgesloten van een goedgekeurde aanbieding. Voor meer info, klik hier.
verboden
Het lijkt erop dat er iets mis is met de aanbieding die je hebt gemaakt. Het is tijdelijk opgeschort voor aanvullende verificatie. Maar u hoeft zich geen zorgen te maken! Klik hier voor meer informatie over het opheffen van een aanbieding.
B. Of het aanbod nu actief is of niet:
De status "Inactief" betekent dat de aanbieding momenteel niet zichtbaar is voor klanten op G2A.COM. Als u het beschikbaar wilt maken, moet u het opnieuw activeren.
BELANGRIJK: om AML en beveiligingsnormen te garanderen, wordt de aanbieding niet geactiveerd wanneer u een prijs instelt die te veel afwijkt van de werkelijke marktwaarde van het product.
Zorg ervoor dat u de gemiddelde adviesprijs (SRP) onderzoekt voor de producten die u verkoopt. U kunt bijvoorbeeld de prijzen van andere verkopers vergelijken op onze Marktplaats.
G2A verkoopkosten en inkomsten - wat moet ik erover weten?
Als u een beginnende verkoper bent, helpt deze gids u de kosten te voorspellen gerelateerd aan het gebruik van G2A Marketplace-services en effectief uw inkomen beheren.
Verkoopcommissie en kosten
Bekijk voordat u begint de verkoopkosten in de tabel met vergoedingen en commissies op G2A Marketplace.
Over het algemeen is de toegepaste verkoopprijs 10,8% + € 0,35 en is deze al inbegrepen in de definitieve prijzen. Deze commissie kan aanzienlijk worden verlaagd door deel te nemen aan het Seller Supreme-programma.
Daarnaast brengen we kleine vergoedingen in rekening voor het maken, bijwerken en opnieuw plaatsen van aanbiedingen.
Zorg ervoor dat de prijzen van de producten die u verkoopt hoger zijn dan de kosten die u moet betalen. Anders kan dit resulteren in een negatief G2A-saldo.
Inkomen
Telkens wanneer een gebruiker een product van u koopt op G2A.COM, wordt uw inkomen automatisch toegewezen aan uw G2A-saldo.
U kunt uw geldstroom volgen via het tabblad Afschriften op uw dashboard op G2A.COM. Als u meer gedetailleerde rapporten nodig heeft, gaat u naar uw G2A PAY-account en opent u het tabblad Transacties.
Deze tabbladen bevatten ook informatie over alle saldo-inhoudingen, zoals verkoopkosten of terugbetalingen van klanten. Als u regelmatig controleert, wordt er niets voor u verborgen.
OPMERKING: Afschriften van G2A Marketplace-dashboard tonen alle statussen van een bepaalde transactie - niet alleen een bijgewerkte versie. Als de bestelling bijvoorbeeld wordt terugbetaald, ziet u deze zowel als "Voltooid" als "Overig".
Raadpleeg dit onderwerp als u meer informatie over belastingen nodig heeft.
Veiligheidsslot
Om veiligheidsredenen duurt het 14 dagen om uw inkomsten te verwerken voordat ze beschikbaar zijn voor gebruik.
Gedurende die tijd tellen deze fondsen mee voor uw totale saldo, maar niet voor uw totale beschikbare saldo. Daarom is de waarde van de laatste meestal lager.
Op het tabblad Overboekingen verwerken ziet u hoe lang u moet wachten voordat het verwerkte geld beschikbaar is voor gebruik. Ga naar uw dashboard op G2A.COM en open het tabblad in het gedeelte Accountgegevens.
Let op: u kunt de standaard wachttijd aanzienlijk verkorten als u deelneemt aan de Seller Supreme. Bekijk het zeker!
Verkoopinkomsten gebruiken
Zodra uw inkomen is verwerkt tot Totaal Beschikbaar saldo, is het klaar voor gebruik. U kunt dit geld opnemen of gebruiken om te betalen op G2A.COM en partnerwebsites.
Heeft u nog vragen? Neem contact op met ons verkopersondersteuningsteam!
Gesprekken met kopers, hoe werkt het?
Op G2A.COM kunnen kopers vrijuit praten met verkopers. Het is vooral handig bij het oplossen van problemen met de activering, beschrijving of kwaliteit van het product.
Hoe kan ik mijn gesprekken beheren?
Ga naar het tabblad Ondersteuningscentrum in G2A ID om gesprekken te controleren die door kopers zijn gestart. Elk item heeft een specifieke status. Het kan zijn dat u wacht op het antwoord van u of de koper of dat deze als volledig wordt vermeld.
Klik op de blauwe knop "Beantwoorden" om te reageren.
Hoe kan ik reageren?
Op G2A.COM Kopersbeoordeling is belangrijk voor het bedrijfsleven.
Wanneer een probleem ernstig lijkt en het risico bestaat dat de duim omlaag blijft hangen, biedt het tabblad Gesprekken u een palet aan middelen om dingen voor elkaar te krijgen, naast het eenvoudig uitwisselen van berichten. U kunt terugbetalingen doen of een vervanging aanbieden voor een digitaal product.
Als een zaak wordt opgelost, kun je een gesprek afsluiten met een verzoek om de oorspronkelijke beoordeling te wijzigen in een positieve of een beoordeling achter te laten, als dit tot nu toe nog niet is gebeurd.
Als de koper om wat voor reden dan ook verzuimt een beoordeling om te draaien en de bestelling is terugbetaald door de beslissing van de verkoper, wordt deze automatisch neutraal.
Natuurlijk is er ook een alternatief. Als verkoper heb je het recht om verzoeken van kopers af te wijzen.
Hoe kan ik een negatieve beoordeling aanpakken?
Elke verkoper kan ook neem op eigen initiatief contact op met elke ontevreden koper om hun zaak te bespreken en een oplossing voor te stellen.
Ga hiervoor naar het tabblad Beoordelingen beheren op het G2A-account, kies een specifieke negatieve beoordeling in en klik op 'Gesprek starten'.
Vul dan het formulier in het volgende venster in. De koper ontvangt een melding over uw bericht en kan reageren.
Algemeen advies
Om de kopers tevreden te houden en het bedrijf gezond te houden, kun je het beste:
een hoog communicatieniveau handhaven, responsief en informatief zijn
Aarzel niet om de koper door te verwijzen naar Support Hub voor aanvullende instructies!
om bewijs vragen als een koper een probleem meldt (screenshot van een activeringsfout, geschiedenis van aankopen van een relevant spelplatform, activeringsdatum van de code door de ondersteuningsdienst van een relevant platform enz.)
wees bereid om soortgelijk bewijs van onze kant te leveren om uw punt aan de koper te bewijzen
bied alleen vervangende digitale productsleutels in Gesprekken met G2A.COM Marketplace-bestelnummer bijgevoegd
Klik HIER om dezelfde oplossingen vanuit het perspectief van de koper te zien.
Hoe kan ik een koper terugbetalen in een gesprek?
Verkopers op G2A.COM direct betrokken bij het oplossen van de problemen van hun klanten. Om de communicatie te vergemakkelijken, kunt u als verkoper contact met hen opnemen (en vice versa) via het tabblad Gesprekken.
Deze tool geeft verkopers en kopers alles wat ze nodig hebben om de communicatie soepel en efficiënt te laten verlopen. Op het tabblad kunnen verkopers de problemen en klachten van hun klanten oplossen door te kiezen uit:
De klanten instrueren als de fout van hun kant was
De klacht afwijzen als deze ongegrond was
Volledige terugbetaling voor een verkocht product
Dit alles leidt tot steeds meer positieve beoordelingen van klanten.
Hoe een terugbetaling doen?
Wanneer andere oplossingsopties zijn uitgeput, kunt u een koper een terugbetaling voorstellen.
Om dat te doen, ga je naar het volledige restitutie-tabblad in een gespreksvenster en klik je op de blauwe knop voor restitutieverzoek.
De koper wordt tijdens het gesprek onmiddellijk op de hoogte gebracht van het lopende verzoek. Zodra het is goedgekeurd, kunt u het problematische product terugbetalen.
De koper heeft dan 7 dagen de tijd om het door u aangeboden restitutievoorstel te bevestigen. In het geval dat hij of zij niets zou doen, zou het restitutieaanbod automatisch worden geannuleerd.
Opmerking: je kunt een gesprek pas sluiten als het in behandeling zijnde verzoek is goedgekeurd of afgewezen.
Hoe kan ik de digitale producten die ik al verkoop via het tabblad "Aanbiedingen" beheren?
Het tabblad "Aanbiedingen" is een overzicht van al uw aanbiedingen (actief, inactief en niet op voorraad), evenals uw recente inkomsten.
Elk item op de aanbiedingslijst toont u:
de status van elke aanbieding en voor wie deze zichtbaar is
rest van de bouillon
de prijs die u instelt in vergelijking met de laagste op de markt
verwachte inkomsten uit detailhandelsverkopen
Hier kunt u ook:
bewerk de prijs
zet een inactieve aanbieding weer in de uitverkoop
stel het voor voor een campagne
verwijder de aanbieding
Het venster "Aanbieding bewerken"
In dit scherm kunt u de details van de veiling bekijken en wijzigen. Klik op het pictogram "Bewerken" naast de betreffende aanbieding.
Hier kunt u de prijs wijzigen, de veiling activeren of deactiveren, sleutels toevoegen, bewerken en verwijderen, evenals beschikbare valuta's wijzigen en de optie voor automatisch verlengen in- of uitschakelen.
Let op: voor het bewerken van actieve veilingen worden kleine kosten in rekening gebracht. Bekijk de tabel met vergoedingen en commissies voor meer informatie.
Toevoegen meer toetsen
U kunt de veilingvoorraad eenvoudig aanvullen met extra sleutels. Klik op de knop "Nieuwe sleutels toevoegen" om ze handmatig, één voor één of in bulk toe te voegen met behulp van een eerder voorbereid TXT- of CSV-bestand. U kunt ook afbeeldingsbestanden uploaden, maar onthoud: 1 afbeelding = 1 sleutel.
De voorraad van een veiling bekijken en bewerken
Klik op de knop "Sleutels bekijken" om alle sleutels in de veiling weer te geven: beschikbaar voor aankoop, gereserveerd door kopers en degenen die al zijn verkocht. U kunt hier ook geselecteerde sleutels verwijderen, zolang deze nog niet zijn verkocht.
Hier kunt u ook alle sleutels bekijken waar kopers problemen mee hebben.
Klik op de knop "Exporteer sleutels" onderaan het venster "Bekijk alle producten" om een XML-bestand met de inhoud van de veiling te downloaden.
Directe links naar uw aanbieding
Als u uw aanbieding op sociale media wilt plaatsen of met partners wilt delen, klikt u op de knop "Directe aanbieding-URL". Hiermee wordt een directe link naar uw aanbieding weergegeven die u kunt kopiëren of delen via Facebook en Twitter.
Een veiling verwijderen
Als u niet langer geïnteresseerd bent in het verkopen van een product, kunt u de veiling verwijderen door op het pictogram "Verwijderen" naast het artikel op het tabblad "Aanbiedingen" te klikken.
Verkopersverificatie en zakelijke accounts op G2A.COM Marketplace
G2A Marketplace biedt geweldige winstmogelijkheden voor groeiende bedrijven. We moeten echter zorg dragen voor de veiligheid. Daarom is zorgvuldige verificatie een noodzakelijke stap op weg om een geweldige verkoper op de Marktplaats te worden.
Hoe kan ik geverifieerd worden?
Hoewel grondig, is het verificatieproces ook heel eenvoudig. Het enige dat u hoeft te doen, is een formulier invullen en verzenden dat beschikbaar is op uw G2A-accountdashboard. U kunt kiezen tussen eenvoudige individuele en meer geavanceerde zakelijke verificatie. Zij kunnen u later verschillende voorrechten geven.
Wat zijn de vereisten?
Individuele verkopersverificatie
Op dit niveau hebben we een set basisinformatie nodig met een identiteitsbewijs:
Persoonlijke gegevens: voor- en achternaam, geboortedatum, adres, nationaliteit en telefoonnummer
Document dat de identiteit van de verkoper bevestigt: een duidelijke kopie van een geldige en nog niet verlopen ID-kaart, paspoort of rijbewijs met foto.
Bewijs van het woonadres van de verkoper (optioneel)
Verificatie van zakelijke verkopers
Als u geverifieerd wilt worden als eenmanszaak, volstaat het om:
Officiële bedrijfsgegevens met naam, adres, registratie- en belastingnummers
Persoonlijke gegevens van een bedrijfsvertegenwoordiger en eigenaar: voor- en achternaam, geboortedatum, adres, nationaliteit en staatsburgerschap
Financiële info: verwachte omzet en verwachte uitbetalingsbestemming (land)
Persoonlijk document waaruit de identiteit van een eenmanszaak blijkt: een duidelijke kopie van een geldige en nog niet verlopen ID-kaart, paspoort of rijbewijs met foto.
Document ter bevestiging van de volmacht voor aangewezen vertegenwoordiger (voor advocaten)
Certificaat van oprichting / Bedrijfsregistratie
Certificaat van btw- of belastingnummer (optioneel)
BTW-nummer (u vindt het hier)
Een BV verificatie vereist enkele extra documenten:
Officiële bedrijfsgegevens met naam, adres, registratie- en belastingnummers
Persoonlijke gegevens van een bedrijfsvertegenwoordiger en eigenaar: voor- en achternaam, geboortedatum, adres, nationaliteit en staatsburgerschap
Financiële info: verwachte omzet en verwachte uitbetalingsbestemming (land)
Certificaat van oprichting / Bedrijfsregistratie
Document dat de eigendom van het bedrijf bevestigt
Document dat de namen bevestigt van de bestuurders van de bedrijf
Persoonlijk document dat de identiteit van alle eigenaren en vertegenwoordigers bevestigt: een duidelijke kopie van een geldige en nog niet verlopen ID-kaart, paspoort of rijbewijs met een foto.
Persoonlijk document dat de identiteit van de CEO van het bedrijf bevestigt
Document ter bevestiging van de volmacht voor aangewezen vertegenwoordiger (voor advocaten)
Certificaat van btw- of belastingnummer (optioneel)
BTW-nummer (u vindt het hier)
U kunt aanvullende instructies vinden door door de formulieren te bladeren. Het verificatieproces start pas nadat u een volledig formulier heeft ingediend.
Wat is het volgende?
Zodra uw formulier is ingediend, beoordeeld en geaccepteerd, ziet u een geschikt informatievak op uw dashboard. Uw account wordt onmiddellijk geüpgraded en mag worden verkocht.
Wat zijn de voordelen van een Zakelijke Account?
Zakelijke accounts zijn bedoeld voor professionele ondernemers en bedrijven die geïnteresseerd zijn in het maximaliseren van hun grootschalige handelswinsten. Ze hebben een speciaal dashboard en extra exclusieve voordelen:
1) Toegang tot groothandelsaankopen, zodat u honderden producten tegelijk kunt kopen.
2) Het Seller Supreme-programma - mogelijkheid om een toegewijde accountmanager te ontvangen en betere voorwaarden te verdienen door meer te verkopen.
3) De mogelijkheid om naast digitale producten ook fysieke producten te verkopen.
Neem voor meer informatie over het bedrijfsverificatieproces contact op met ons verkopersondersteuningsteam.
Meer informatie over hoe u een Excellent Seller wordt, vindt u hier.
Geld-terug-garantie op G2A.COM
Het geld-terug-garantie-programma bevindt zich momenteel in de bètafase. Sommige fouten kunnen nog steeds verschijnen.
Bij gamen draait alles om plezier. Als gamers weten we dat je alleen maar snel, gemakkelijk en zonder zorgen een game wilt spelen. We verwachten dat onze verkopers G2A.COM-klanten goed behandelen, zodat je weer kunt doen waar je goed in bent - spelen. Maar natuurlijk is niet alles altijd regenbogen en vlinders, dus hebben we een back-upplan gemaakt.
Onze geld-terug-garantie is er om je te dekken als er iets misgaat en de verkoper je niet wil helpen, ook al zou dat wel moeten. Waarom? Simpel: de game-industrie heeft een geweldige ervaring op de vrije markt nodig, dus dat is wat we creëren.
Wanneer is geld-terug-garantie van toepassing?
Als een digitaal item dat je hebt gekocht op G2A.COM niet is zoals beschreven, niet werkt of van je account is verwijderd, ontvang je een terugbetaling.
Hoe werkt het?
1. Meld het probleem over een specifieke bestelling aan de verkoper.
Onze verkopers hebben 7 dagen om de held te spelen en je probleem op te lossen. Waarom zouden ze? Klanten (zoals jij) beoordelen ze. Goede beoordelingen = meer kopers en geld. Slechte beoordelingen = minder kopers en geld.
U kunt een probleem direct na het kopen van een product en het tonen van de sleutel aan de verkoper melden door op de knop 'Contact opnemen met verkoper' onderaan de pagina 'Toon sleutel' te klikken. U kunt ook op de knop 'Contact opnemen met verkoper' klikken naast een specifieke transactie in het gedeelte 'Gekochte artikelen' op uw G2A.COM-dashboard. Als de verkoper weigert te helpen of niet binnen 7 dagen reageert...
2. Dien een claim in.
De link naar de claim verschijnt in uw gesprek met de verkoper zodra er 7 dagen zijn verstreken. Als de verkoper je probleem dan nog niet heeft opgelost, kun je een claim indienen. Als dat zo is, kun je gewoon op de knop 'Zaak opgelost' klikken en verder gaan met je leven. U kunt de claim binnen 365 dagen na uw aankoop indienen.
3. Krijg je geld terug.
Nadat u de claim met alle benodigde informatie heeft ingediend, wordt deze beoordeeld en afgehandeld. U wordt via e-mail op de hoogte gehouden van de zaak. Alle terugbetalingen gaan naar de bron van de betaalmethode of naar uw G2A evenwicht.
Het is gratis?
Ja. Voor iedereen.
Wat gebeurt er met de betrokken verkoper?
Ten eerste heeft een slechte klantenservice een directe invloed op de beoordeling van een verkoper op onze marktplaats. Ten tweede worden alle via de geld-terug-garantie gemelde gevallen opgevolgd en opgevolgd. Verkopers die voortdurend een slechte klantervaring bieden, verliezen permanent hun recht om te verkopen op G2A.COM.
Nog vragen?
Bezoek onze gedetailleerde Q&A voor meer informatie.
Als je echt wilt, kun je hier alles lezen wat je zojuist hebt gelezen in de mooie taal van onze advocaat: algemene voorwaarden.¹
Abonneer je op onze wekelijkse nieuwsbrief
Meld je aan voor de wekelijkse nieuwsbrief, het is helemaal gratis! Wij houden je op de hoogte van de beste koopjes van Nederland. Krijg promotionele kortingen en aanbiedingen van je favoriete winkels. De beste coupons direct in je e-mail!
Elke maand vertrouwen vele shoppers op onze website om de beste kortingsbonnen voor honderden online winkels te vinden. Met een toewijding aan transparantie en vertrouwen helpen we slimme shoppers zoals jij al jaren met besparen.
Ons team van doorgewinterde winkelexperts, ondersteund door geavanceerde AI-technologie, voegt dagelijks honderden nieuwe codes toe. We zorgen alleen voor authentieke besparingen door elke kortingsbon te verifiëren en proberen misleidende "deals" zoveel mogelijk te vermijden.
Elke pagina wordt up-to-date gehouden met de nieuwste aanbiedingen, voortdurend verbeterd door dagelijkse controles en feedback van shoppers zoals jij. Meer weten over ons.
Degenen die veel spelen, weten hoe moeilijk het is om een gamersleven vol te houden. Het maakt niet uit wat het platform of uw favoriete speelstijl is. Als je legaal wilt blijven en niet in piraterij wilt gaan, zul je geld moeten uitgeven om consoles, games, hardware-onderdelen en vele andere items te kopen die veel geld kunnen kosten. Het is waar dat verschillende aspecten enorm helpen bij het sparen. Steam-promoties, PS Plus- of Live Gold-abonnementen en zelfs eShop- en Virtual Console-aanbiedingen helpen iedereen die de maand met waardigheid wil eten. In principe is G2A, met al zijn actiecodes, al een geschenk. Er is echter meer dan hele goedkope stoomcodes. U kunt ook cadeaubonnen kopen en deze vervolgens als cadeau weggeven. Ze hebben cadeaubonnen van verschillende waardes.
Kortingscodes | 33 |
Beste korting | 80% |
Werkende kortingen | 4 |
Ingewisselde codes | 1017 |