Als je een aanbieding ziet die niet de genoemde korting weergeeft, of een kortingscode van JivoChat werkt niet, laat het ons weten. Wij gaan het dan zo snel mogelijk corrigeren. Laatst bijgewerkt: 2024-11-11
Korting | Omschrijving | Vervaldatum |
---|---|---|
€38.00 | Promotie voor een ondernemingsplan voor €38.00 op JivoChat
| 2024-11-29 |
€19.00 | Professionele abonnementsaanbieding voor €19.00 bij JivoChat
| 2024-12-08 |
JivoChat is een hulpmiddel voor zakelijke communicatie voor e-commercebedrijven . Het biedt livechat, e-mails, oproepen en Facebook-berichten in één omnichannel-app.
Gebruikers kunnen live chat op hun website implementeren, chatondersteuning bieden aan klanten op Facebook, berichten afhandelen naar het e-mailadres van een bedrijf en bellen naar een telefoonnummer in elk land. Je berichten en chatgeschiedenis zijn te vinden in één inbox, dus je hoeft je niet aan te melden voor meerdere communicatietools. Uw team kan snel reageren op alle vragen. U kunt de conversieratio's van websites verhogen en betere klantenservice-ervaringen opbouwen.
Met live chat kun je praten met nieuwe en huidige bezoekers van je site met een proactieve in-app chat. U kunt uw gesprek voortzetten op de favoriete social media-outlet van uw klanten: Facebook.
Krijg een telefoonnummer in meer dan 50 landen of activeer een bestaand nummer om uitgaande gesprekken te voeren met Jivo Business Phone. Gebruik professionele functies zoals gespreksopnames, doorverbinden, routering en meer. Een unieke Instant Callbacks-functie moedigt uw potentiële klanten aan om u te bellen, zodat u meer deals kunt sluiten.
Stuur e-mails van het adres van uw bedrijf door naar de JivoChat Inbox - uw team zal sneller antwoorden en er zal nooit een bericht worden gemist.
JivoChat is een van de weinige omnichannel gratis live chat-oplossingen die op de markt verkrijgbaar zijn. We zijn gespecialiseerd in kleine tot middelgrote bedrijven met sectoren variërend van e-commerce tot klantenservice, gastvrijheid, technologie en meer. Ongeacht de branche hebben onze klanten allemaal één gemeenschappelijk doel: hun klanten beïnvloeden door een unieke ervaring te bieden.
Wil je de favoriete Jivo-functies van onze klanten kennen? De stemmen zijn binnen. Bekijk de top 5 meest gebruikte functies van onze klanten en ontdek hoe zij JivoChat, een chatclient voor websites, gebruiken om geweldige klantenservice, tevreden klanten te bieden en hun conversieproces te stroomlijnen.
Met de live chatsoftware van JivoChat kunt u het exacte aantal websitebezoekers bijhouden dat door uw webpagina en bestemmingspagina's bladert. In het bijzonder kunt u: Demografische bezoekersgegevens ontvangen, zoals de stad van waaruit ze browsen
Identificeer het apparaat dat ze gebruiken: Android- app, desktop, enz. Bekijk de klikbron van de bezoeker en andere verwijzende domeingegevens. De mogelijkheid om bezoekers te volgen, maakt het mogelijk om uw nieuwe leads te identificeren telkens wanneer ze uw website bezoeken, helpt u bij het valideren van uw digitale marketingcampagnes, het meten van succesniveaus van campagnes en geeft u inzicht in waar u uw klanten op kunt richten.
De proactieve uitnodiging, AKA Smart Trigger, is een van de meest gebruikte functies van Jivo-klanten. Deze functie heeft het potentieel om een revolutie teweeg te brengen in de online klantenservice. Waarom? U kunt bezoekers volgen en identificeren met deze functie en u kunt ze ook benaderen via pop-upvensters voor chatwidgets.
Stel aangepaste berichten op die het meest relevant zijn voor uw unieke bezoekers met een oproep tot actie om kortingen, tips en advies te bieden, hulp bij het oplossen van een probleem en meer.
Verwacht niet dat klanten naar uw ondersteuningsnummer zoeken en u bellen. Gebruik in plaats daarvan JivoChat's Smart Triggers om te beginnen met chatten en verras ze met aandacht, gemak en hoge servicekwaliteit.
Vandaag kunnen we rekenen op onze mobiele apparaten om elke taak uit te voeren die we op onze desktops zouden uitvoeren. Onze chatclient voor websites, JivoChat, is niet anders.
Met de mobiele apps van JivoChat kunt u klanten blijven helpen waar u ook bent, hetzij door te sms'en via het Jivo-platform of door te bellen met de terugbeltool.
Op deze manier hoeft u zich geen zorgen te maken over het negeren van uw klanten als u bij uw bureau vandaan moet gaan. Vergeet niet dat Jivo een omnichannel-serviceplatform is, je kunt je gesprek met een klant voortzetten via livechat, Facebook-bericht en meer, zelfs als je niet in de buurt van je desktop bent.
Bovendien, voor ontwikkelaars, jij kan onze API gebruiken om chat te integreren met uw eigen app op iOS of Android.
Naast het helpen van bezoekers via onze mobiele app, genieten JivoChat-klanten van onze integraties met CRM's, berichten, apps, zakelijke tools en meer.
Onze gratis livechat kan worden geïntegreerd met Zapier, je favoriete social media-outlet, OpenCart, Wordpress en meer.
Integraties helpen u uw berichten en chatgeschiedenis van al uw kanalen te groeperen in één platform voor gemakkelijke toegang.
Volgens een Econsultancy-enquête wordt telefonische klantenondersteuning door consumenten beschouwd als het slechtste servicekanaal.
Een van de belangrijkste redenen voor deze lage tevredenheid is de lange wachttijd die veel klanten ervaren. Ik weet zeker dat je het ook eerder hebt ervaren: luisteren naar een 'wacht'-toon terwijl je wacht tot iemand je probleem helpt oplossen. Het kan een grote pijn zijn.
Dit is precies waarom een realtime callback-tool het spel verandert. Met de JivoChat Callback-functie kunnen uw klanten rechtstreeks vanuit de Jivo-app bellen. U kunt het zo instellen dat uw bezoekers niet langer dan 30 seconden hoeven te wachten om hun antwoorden te krijgen.
Gelukkig biedt onze chatclient voor websites ook deze oplossing, zodat u de manier waarop klanten naar de klantenservice van een telefoon kijken volledig kunt veranderen.
Klaar om uw verkoop en klantenservice te verbeteren met JivoChat?
We hopen dat u dezelfde waarde ziet die onze vertrouwde klanten hebben gezien in ons zakelijke messenger-platform. Als u denkt dat deze tools u kunnen helpen de verkoop te stimuleren en meer klanten te behouden, weet dan dat onze gratis livechat nog veel meer te bieden heeft, zoals automatische vertaling, gegevensoverdracht, CRM en e-mailmarketingintegraties, naast vele andere geweldige voordelen.
JivoChat is een live chat-oplossing voor websites die aanpasbare web- en mobiele chat-widgets aanbieden, met functies zoals realtime bezoekersmonitoring, geschiedenis van paginaweergave, transcripties van e-mailchat, bestandsoverdrachten, standaardantwoorden, klantbeoordelingen van servicekwaliteit, prestatierapporten en meer. Met browsergebaseerde, desktop-, Android- en iOS-agent-apps beschikbaar, kunnen gebruikers overal en altijd reageren op sitebezoekers.
De web- en mobiele chat-widgets van JivoChat zijn volledig aanpasbaar, met gebruikers die alle tekst kunnen beheren en vertalen in 20 talen, waaronder Chinees , Spaans , Frans, Portugees en meer. Voor sites die meerdere landen bestrijken, kunnen locatiegegevens van bezoekers worden gebruikt om de taal van de widget per bezoeker te selecteren en chats over agenten te verdelen. 'Slimme triggers' kunnen worden gebruikt om klanten proactief te betrekken bij chats, met de mogelijkheid om regels in te stellen op basis van paginabezoeken en tijd op pagina om specifieke geautomatiseerde berichten te activeren.
JivoChat toont bezoekersinformatie van gebruikers, inclusief sociale profielen, paginageschiedenis, verwijzende domeinen en details geïmporteerd via CRM-integraties, zowel voor als tijdens chats. Typinzichten geven gebruikers een 'sneak peek' van wat een bezoeker typt voordat hun bericht wordt verzonden. Sneltoetsen kunnen ook worden gebruikt om een reeks standaardantwoorden te bieden, waardoor de tijd die nodig is om een gesprek te beëindigen, wordt verkort.
JivoChat rapporteert over de prestaties van agenten, inclusief het aantal geaccepteerde en afgewezen chats, de online tijd, de gemiddelde reactietijden en klantbeoordelingen, met transcripties van chats die managers volledige toegang geven tot alle gesprekken. JivoChat produceert ook een dagelijkse servicekwaliteitsscore tussen 0 en 5, waarbij proactieve chats, online tijden worden gemeten, gemiste chats, klantbeoordelingen en de gemiddelde tijd die nodig is voor een eerste antwoord, en geeft suggesties voor gebieden die mogelijk moeten worden verbeterd.
JivoChat is meer dan wat dan ook een eenvoudige mobiele app, wat betekent dat zelfs de minst technisch onderlegde gebruikers in uw team er in een mum van tijd de handen omheen zullen slaan. De leercurve bestaat bijna niet, maar de ontwikkelaars dachten er nog steeds aan om gebruikers tevreden te houden met een verscheidenheid aan trainingsmateriaal, gidsen en 24/7 live ondersteuning om hen te helpen bij het aan boord komen.
Abonneer je op onze wekelijkse nieuwsbrief
Meld je aan voor de wekelijkse nieuwsbrief, het is helemaal gratis! Wij houden je op de hoogte van de beste koopjes van Nederland. Krijg promotionele kortingen en aanbiedingen van je favoriete winkels. De beste coupons direct in je e-mail!
Elke maand vertrouwen vele shoppers op onze website om de beste kortingsbonnen voor honderden online winkels te vinden. Met een toewijding aan transparantie en vertrouwen helpen we slimme shoppers zoals jij al jaren met besparen.
Ons team van doorgewinterde winkelexperts, ondersteund door geavanceerde AI-technologie, voegt dagelijks honderden nieuwe codes toe. We zorgen alleen voor authentieke besparingen door elke kortingsbon te verifiëren en proberen misleidende "deals" zoveel mogelijk te vermijden.
Elke pagina wordt up-to-date gehouden met de nieuwste aanbiedingen, voortdurend verbeterd door dagelijkse controles en feedback van shoppers zoals jij. Meer weten over ons.
JivoChat is eenvoudig te installeren en biedt integraties voor veel contentmanagementsystemen zoals WordPress en Wix. Ik hield echt van de live preview op je website die je krijgt als je de live chat widget aanpast. Na het installeren van de widget vond ik het echter moeilijk om verschillende instellingen in het admin-gebied te vinden. Dit werd nog verergerd door een inconsistent ontwerp van de gebruikersinterface in het beheerdersgedeelte: hoewel veel schermen de beheerdersnavigatie en de zijbalkcontext behouden (zoals ik zou verwachten), openen sommige acties schermen in een nieuw browsertabblad en weer andere openen een modaal venster en verbergen de admin navigatie context. Een ding dat JivoChat onderscheidt van zijn concurrenten, is de integratie van VoIP PBX- functies. Het is bijvoorbeeld mogelijk om telefoonnummers voor uw bedrijf aan te schaffen en deze door te sturen naar mobiele telefoons of SIP-telefoons te configureren zodat uw team zowel telefonisch als via livechat bereikbaar is. Ze bieden ook een goede terugbelfunctie waarmee bezoekers van uw website hun telefoonnummer kunnen invoeren om teruggebeld te worden door een van uw teamleden. JivoChat is gratis beschikbaar voor maximaal 5 agenten. Het is niet verwonderlijk dat de gratis versie enkele beperkingen heeft. Als u andere functies nodig heeft, kunt u upgraden naar de professionele versie voor $ 10 per gebruiker (met jaarlijkse facturering). Hier vindt u de beste vouchercodes om nu geld te besparen! Haal de jouwe!
Kortingscodes | 10 |
Beste korting | €38.00 |
Werkende kortingen | 1 |
Ingewisselde codes | 380 |