Als je een aanbieding ziet die niet de genoemde korting weergeeft, of een kortingscode van K'OOK! werkt niet, laat het ons weten. Wij gaan het dan zo snel mogelijk corrigeren. Laatst bijgewerkt: 2024-11-12
Korting | Omschrijving | Vervaldatum |
---|---|---|
gratis verzending | Ontvang gratis verzending op kookgerei bij K'OOK!
| 2024-11-27 |
€599.00 | Smeg volautomatische kOFFiemachine mat wit €599.00
| 2024-11-24 |
€79.95 | Breville handmixer heatsoft €79.95
| 2024-12-05 |
€259.00 | Magimix keukenmachine 3200 xl zwart €259.00
| 2024-11-30 |
10% | Ontdek exclusieve kookgerei aanbiedingen
| 2024-11-24 |
In maart van dit jaar heeft de winkel K'OOK! uit Nederland, werd hij een van de vijf internationale ereleden die werden gevierd tijdens de IHA Global Innovation Awards (gia) in Chicago.
In 2005 hebben twee vrienden met een passie voor koken en een verlangen naar een nieuw leven hun krachten gebundeld en een kleine winkel van 35 vierkante meter opgericht in Wormerveer, Nederland. Elf jaar vooruitspoelen en K'OOK! het is nu 180 vierkante meter en werd onlangs uitgeroepen tot een van de beste winkels ter wereld!
Als je Anne van der Spoel en Karen Schoen kende toen ze bezig waren met hun vorige carrières - de een in de reclame en de ander als assistent bij de brandweer - zou je niet kunnen geloven dat de twee een winkel zouden hebben gewijd aan koken en nu erkend als een wereldwijde innovator in Chicago. Sterker nog, de twee vrouwen moeten nog wennen aan hun prestaties.
'Op de avond van de gia-awards in Chicago, toen onze naam werd gelezen als een van de vijf wereldwijde eretitels, konden we het niet geloven', zegt Anne lachend. 'We hadden alle andere 23 nationale winnaars in de competitie geverifieerd en we wisten hoe goed ze waren. We zijn nog steeds verbaasd. We plaatsten het nieuws van onze overwinning op onze Facebook-pagina en meer dan 1000 mensen feliciteerden ons op de eerste dag. Toen begon het echt te zinken! '
De vrouwen vonden het gia-invoerproces erg nuttig omdat het betekende dat ze alle aspecten van hun bedrijf in de schijnwerpers zetten. 'Deelnemen aan de awards zorgt ervoor dat je goed kijkt naar alles wat je elke dag doet, maar het zorgt er ook voor dat je een stapje terug doet en naar het grote geheel kijkt. Het was voor ons een geweldig proces om door te gaan. '
Altijd innovatief, het bedrijf is dubbel geworden. De winkel is altijd ongelooflijk druk en heeft een trouwe aanhang, maar het duo zag ook de mogelijkheid om een riviervoedselfestival te creëren dat hun winkel over het hoofd ziet, en het is nu ook een succesvol bedrijf. Het festival, dat in juli en in zijn derde jaar wordt gehouden, trekt meer dan 12.000 mensen en meer dan 60 foodtrucks met heerlijke aanbiedingen, die dienen om K'OOK! verder.
De vrouwen organiseren ook een Italiaans foodweekend in hun winkel, waarbij Stefania Balducci, van kookstudio Pasta al Pesto, uit Italië op bezoek komt om vier dagen lang kookworkshops te geven. 'Dit jaar hadden we ook een sommelier uit Umbrië om tweedaagse wijnproeverijen te organiseren', legt Anne uit. 'Het Italiaanse weekend wordt gecombineerd met een pop-up restaurant waar nog meer mensen kunnen genieten van de Italiaanse keuken.'
Alles bij K'OOK! is ontworpen door Karen en Anne. 'Van de kasten tot de keuken en cafetaria, tot de kassa en de decoratie, alles wordt door ons gemaakt en dat geeft onze winkel een eigen stijl', legt Karen uit. 'We hebben gekozen voor een industriële uitstraling en het decor bestaat uit zwart staal in combinatie met wit hout, witte muren en betonnen vloeren.'
Met spotlights worden bezoekers geattendeerd op de grote verscheidenheid aan keukenproducten in de winkel, waarbij onder meer lampen aan het aanrecht, de kassa en een salontafel voor een prettige, huiselijke sfeer zorgen. Het duo, ondernemend in hart en nieren, heeft ook een eigen productlijn op voorraad, waaronder ansichtkaarten, tassen, olijfolie en koffie.
De grote, moderne keuken van K'OOK! is een recente toevoeging en deze speciale ruimte is het nieuwe hart van de winkel - gebruikt voor productdemonstraties en voor gasten om gerechten en producten te proeven. In dit gebied kunnen workshops voor maximaal tien personen worden gehouden en andere geïnteresseerden van de straat worden aangetrokken. Een keer per week, op zaterdag, zijn er ook productdemonstraties en proeverijen, waardoor de winkel een sociale ontmoetingsplaats is geworden.
K'OOK! het heeft ook een leuke café-bar. Klanten kunnen koffie of een van hun andere speciale drankjes proeven aan de tafel in het raam of aan het aanrecht. Het café is vanaf de straat goed te zien, wat passanten aantrekt.
Aan de achterkant van de winkel is er een aparte hoek voor de boodschappen. De plaatsing van dit gebied was opzettelijk, zodat klanten die voor de populaire olijfolie arriveren, door de hele fabrieksvloer moeten gaan, direct door de talloze prachtige producten die worden tentoongesteld. Deze hoek heeft om voor de hand liggende redenen de bijnaam 'The Filling Station'.
Bij K'OOK! staat de klant resoluut centraal. 'Of het nu gaat om persoonlijke aandacht, service, de inrichting van de winkel of de activiteiten die we organiseren - wat we ook doen, we doen voor onze klanten', zegt Karen. 'Ons doel is om een winkel te zijn waar mensen graag rondkijken en het gevoel hebben dat er echt voor ze gezorgd wordt. De komende jaren zullen we ons richten op het behouden van onze huidige klanten door continue innovatie en het verbreden van onze horizon buiten de regio door middel van advertenties en sociale media. We streven er ook naar om meer mensen naar onze online winkel te trekken. '
De deskundige juryleden en jury's in gia waren erg onder de indruk van de aanpak van K'OOK! Naar innovatie in sociale media. Om bijvoorbeeld het bewustzijn te vergroten en OXO-keukenapparatuur te promoten, nodigden ze een groep bloggers uit om de producten te testen en commentaar te geven. Het nieuws verspreidde zich als een lopend vuurtje.
'Echter, geen enkele hoeveelheid reclame kan de klanttevredenheid overtreffen, dus daar richten we ons op, onze klanten blij maken. En dus zijn we erg actief op social media - Facebook en Instagram - met minimaal twee posts per week. Zo'n 4.500 klanten ontvangen onze maandelijkse nieuwsbrief', vertelt Anne.
Het merk is erg belangrijk voor het aanhoudende succes van K'OOK! Het direct herkenbare, gedurfde en witte logo wordt trots weergegeven op posters die buiten en op tassen hangen, en teamleden dragen zwarte 'K'OOK!' aan de voorkant versierd.
'Wij en ons team krijgen regelmatig producttraining van onze leveranciers, dus we leren altijd bij en passen de producten in ons merk aan. We nemen ons team mee naar beurzen, groothandels en leveranciers om ze een idee te geven van de merken die we in onze winkel op voorraad hebben. '
Echt, het K'OOK-verhaal! is een van de twee vrienden die een ander leven wilden en dapper genoeg waren om eropuit te gaan en het te krijgen. "Wat 11 jaar geleden begon als een spannend avontuur, is nu een bloeiend bedrijf geworden", zegt Karen. 'Maar hoeveel er ook is veranderd in K'OOK! het afgelopen decennium is het enthousiasme van het team hetzelfde gebleven. Onze klanten hebben een goede reden om te zeggen: 'Dit is een winkel waar je echt zin in hebt om dingen te kopen.'
Abonneer je op onze wekelijkse nieuwsbrief
Meld je aan voor de wekelijkse nieuwsbrief, het is helemaal gratis! Wij houden je op de hoogte van de beste koopjes van Nederland. Krijg promotionele kortingen en aanbiedingen van je favoriete winkels. De beste coupons direct in je e-mail!
Elke maand vertrouwen vele shoppers op onze website om de beste kortingsbonnen voor honderden online winkels te vinden. Met een toewijding aan transparantie en vertrouwen helpen we slimme shoppers zoals jij al jaren met besparen.
Ons team van doorgewinterde winkelexperts, ondersteund door geavanceerde AI-technologie, voegt dagelijks honderden nieuwe codes toe. We zorgen alleen voor authentieke besparingen door elke kortingsbon te verifiëren en proberen misleidende "deals" zoveel mogelijk te vermijden.
Elke pagina wordt up-to-date gehouden met de nieuwste aanbiedingen, voortdurend verbeterd door dagelijkse controles en feedback van shoppers zoals jij. Meer weten over ons.
K'OOK! is een moderne kookwinkel, opgericht in 2005 door twee vriendinnen Anne & Karen. K'OOK! heeft niet alleen pannen, messen, serviezen, keukenapparatuur, textiel en kookboeken maar ook de lekkerste olijfoliën, azijnen en andere delicatessen. In de mooi, industrieel vormgegeven winkel en de uitgebreide webshop zijn niet alleen de bekende merken te vinden maar ook veel unieke producten. K'OOK! is de culinaire kook en cadeauwinkel in de Zaanstreek en omstreken! Wij proberen onze klanten altijd te verrassen met kwalitatieve, mooie, leuke en lekkere produkten! Kom je eens bij ons langs? Bij ons vind je niet alleen de gevestigde merken zoals Demeyere, Staub, Scanpan, Magimix, Smeg, maar ook proberen we je keer op keer te verrassen met net die merken die niet veel winkels hebben. Zo importeren we het prachtige linnengoed van Linen Tales uit Litouwen, heerlijke biologische ready to drink cocktails van Nohrlund uit Denemarken en superfijne siliconen keukenhulpjes van GIR: Get it Right uit Amerika. En zo komt er binnenkort weer een prachtig servies uit Portugal binnen van het nieuwe merk Nosse Ceramics. Maar kom langs bij ons in de winkel aan de Zaanweg in Wormerveer of neem een kijkje op onze website.
Kortingscodes | 6 |
Beste korting | €599.00 |
Werkende kortingen | 0 |
Ingewisselde codes | 415 |