Als je een aanbieding ziet die niet de genoemde korting weergeeft, of een kortingscode van Seasons werkt niet, laat het ons weten. Wij gaan het dan zo snel mogelijk corrigeren. Laatst bijgewerkt: 2024-11-13
Korting | Omschrijving | Vervaldatum |
---|---|---|
40% | Profiteer van kortingen tot 40% bij Seasons
| 2024-12-08 |
€6.49 | Koop abonnementen vanaf €6.49
| 2024-11-30 |
€55.00 | 12x Seasons magazine voor €55.00
| 2024-11-25 |
€32.50 | 6x Seasons magazine voor €32.50
| 2024-11-24 |
50% | Seasons kortingen to 50% op abonnementen van Seasons
| 2024-11-27 |
New Skool Media, uitgever van magazines en merken als EW, delicious., Seasons en Knip Mode, laat in coronajaar 2020 een groeiend ebitda-resultaat zien van 5 miljoen euro. New Skool Media (NSM), - 19 consumentenmerken, 300.000 abonnees, 167 werknemers - maakt bekend dat de genormaliseerde ebitda in 2020 uit kwam t op 5,0 miljoen euro bij een omzet van 43 miljoen euro. Het bedrijfsresultaat van de op één-na-grootste magazine-uitgever van Nederland kwam in 2020 uit op 1,2 miljoen euro. De ebitda groeide hiermee met 4%, het bedrijfsresultaat met 15%.
Ondanks de coronacrisis en een omzetdaling van 12% door het wegvallen van grootschalige events zoals het Truckstar Festival, een lagere losse verkoop vanwege de lockdown en druk op de advertentiemarkten, laat het bedrijf in 2020 goed resultaat zien. In tegenstelling volgens New Skool Media tot andere uitgeverijen die een flinke veer moeten laten. Ondanks de coronacrisis en een omzetdaling van 12% door het wegvallen van grootschalige events laat de uitgeverij prima cijfers zien. CEO Erwin van Luit: 'De basis van alles is dat wij sterk zijn in het bouwen van communities rond special interest-merken. Juist in deze tijd is daar een grote behoefte aan. New Skool Media bewijst dat het exploiteren van magazine-merken wel degelijk succesvol, rendabel en leuk kan zijn. Als je maar een heldere strategie hebt, tijdig duidelijke portfoliokeuzes maakt, altijd kostenbewust opereert, slim investeert, maar bovenal de loyale abonnee centraal stelt in je bedrijfsmodel. In de pers wordt recent de indruk gewekt dat de magazine-markt implodeert. New Skool Media bewijst dat dit in haar geval geenszins het geval is.'
CFO Lars Duurinck bij genoemde uitgeverij: 'De sterke focus op efficiency-verbetering tijdens deze coronacrisis heeft duidelijk zijn vruchten afgeworpen. Daarnaast hebben we de crisis ook kunnen aangrijpen om een aantal (digitale) ontwikkelingen te versnellen en tegelijkertijd hebben we de focus op betalende (loyale) abonnees vergroot door verder te investeren in marketing-intelligence. Daardoor hebben we in 2020 onze abonnementen-omzet verder gestabiliseerd en voor verschillende merken laten groeien. Denk bijvoorbeeld aan de digitale abonnementen van EW Magazine en Beleggers Belangen. Onze user-omzet bedraagt hierdoor inmiddels 90% van onze totale omzet.'
De omzet en winst laten ook in de eerste maanden van 2021 een verdere groei zien en geven volgens Van Luit en Duurinck veel vertrouwen voor de toekomst van NSM. Naast de volgende stappen op het gebied van marketing en digitalisering staat een aantal gerichte innovaties op de rol. Van Luit: 'Hiermee ontstaan nieuwe verdienmodellen voor bestaande en nieuwe doelgroepen. Ook blijven we zoeken naar acquisitie- en samenwerkingsmogelijkheden voor onze merken.'
Uitgeverij New Skool Media heeft 20.000 magazines aan Nederlandse zorginstellingen gedoneerd, om cliënten en personeel een hart onder de riem te steken. De uitgever - van onder meer Elsevier Weekblad, delicious., KIJK en Vorsten - werkte daarin samen met distributeur Nic. Oud, die zijn diensten ook vrijwillig aanbood. In totaal ontvingen 238 instellingen afgelopen week gratis een flinke doos met magazines.
Daarnaast zet de Amsterdamse uitgever ook op andere vlakken zijn media en middelen in om de Nederlander nu van extra dienst te zijn. Zo zette zelfmaakmode-magazine Knipmode ruim twee maanden geleden al een patroon voor een mondkapje online. Deze week was de bijbehorende youtube video al bijna 170.000 keer bekeken, de post zelf 90.000 keer. Ook geeft Knipmode naailes via Facebook Live: een patroon van A-Z en aan het eind van de avond heb je een kledingstuk klaar. Naar de eerste 5 lessen keken 15.000 naaisters en naaiers. De eerste digitale delicious.academy met kookschrijfster Yvette van Boven, op 6 mei, was met 500 inschrijvingen binnen mum van tijd vol. De hoofdredactie van delicious. magazine (Maureen Belderink en Minta Nicolai) modereerde de workshop waarbij Van Boven vanuit haar keuken ook talrijke kijkersvragen beantwoordde. 18 mei volgt de volgende masterclass. Daarnaast brengt New Skool Media verschillende nieuwe media uit, zoals het online magazine #lekkerthuis en een printkatern In eigen land. Daarin vinden lezers allerlei verhalen uit de magazines van de uitgever - met name Roots, Seasons, Zin, Fiets Actief en delicious. - waarin zowel Nederland als de achtertuin als bestemming worden gevierd.
Ondertussen passen de verschillende magazines zich aan de actualiteit aan. Formule 1 Magazine komt deze maand met een dubbeldik themanummer over zeventig jaar grand prix. Met unieke beelden van het debuut van Jos Verstappen en een exclusieve reportage bij Hermann Tilke, de architect van de circuits. En Procycling maakte een speciaal bewaarnummer over het laatste fietsdecennium, met onder meer verhalen over de val van Lance Armstrong, de glorieuze zege van Tom Dumoulin en de tweestrijd tussen Tom Boonen en Fabian Cancellara. Wilt u meer weten over de activiteiten van New Skool Media tijdens deze crisis, of een interview met CEO Erwin van Luit of een van de hoofdredacteuren? Mail dan naar communicatie@newskoolmedia.nl, of bel 06-11742875. www.newskoolmedia.nl New Skool Media is dé multimediale uitgever die Nederlanders met gemeenschappelijke interessegebieden, passies en hobby's met elkaar verbindt met de beste artikelen en mooiste belevenissen.
Abonneer je op onze wekelijkse nieuwsbrief
Meld je aan voor de wekelijkse nieuwsbrief, het is helemaal gratis! Wij houden je op de hoogte van de beste koopjes van Nederland. Krijg promotionele kortingen en aanbiedingen van je favoriete winkels. De beste coupons direct in je e-mail!
Elke maand vertrouwen vele shoppers op onze website om de beste kortingsbonnen voor honderden online winkels te vinden. Met een toewijding aan transparantie en vertrouwen helpen we slimme shoppers zoals jij al jaren met besparen.
Ons team van doorgewinterde winkelexperts, ondersteund door geavanceerde AI-technologie, voegt dagelijks honderden nieuwe codes toe. We zorgen alleen voor authentieke besparingen door elke kortingsbon te verifiëren en proberen misleidende "deals" zoveel mogelijk te vermijden.
Elke pagina wordt up-to-date gehouden met de nieuwste aanbiedingen, voortdurend verbeterd door dagelijkse controles en feedback van shoppers zoals jij. Meer weten over ons.
Cor Jan Willig en Rob Koghee richtten New Skool Media op, met de acquisitie van 19 special interest tijdschriftmerken. In 2016 breidden ze de uitgeverij uit met de acquisitie van zes andere multimediale merken. Het portfolio bestaat inmiddels uit 19 nationaal bekende, special interest merken, waaronder Fiets, EWMagazine, Beleggers Belangen, Columbus, KnipMode, Vorsten, KIJK en delicious. New Skool Media is dé multimediale uitgever die Nederlanders met gemeenschappelijke interessegebieden, passies en hobby's met elkaar verbindt met de beste artikelen en mooiste belevenissen. Bij ons draait alles om special interest. We inspireren onze klanten en verrijken hun passies, door ze te laten zien wat er op dat gebied gebeurt en te gebeuren staat. We zijn daarin toegankelijk en onafhankelijk, en hebben een hechte band met onze doelgroep. Onze merken staan voor een optimale balans in vorm en inhoud, urgentie en verdieping, journalistiek en esthetiek en vooral heel veel plezier.
Kortingscodes | 7 |
Beste korting | €55.00 |
Werkende kortingen | 0 |
Ingewisselde codes | 577 |