Als je een aanbieding ziet die niet de genoemde korting weergeeft, of een kortingscode van Taxi2Airport.com werkt niet, laat het ons weten. Wij gaan het dan zo snel mogelijk corrigeren. Laatst bijgewerkt: 2024-11-09
Korting | Omschrijving | Vervaldatum |
---|---|---|
€45.00 | Bespaar tot €45.00 op een transfer binnen Nederland bij Taxi2Airport
| 2024-12-01 |
23% | Bespaar tot 23% bij het boeken van een sedan bij Taxi2Airport
| 2024-11-27 |
15% | Pak 15% korting op transfers binnen Nederland bij Taxi2Airport
| 2024-11-28 |
35% | Bespaar tot wel 35% op taxiritten bij Taxi2Airport
| 2024-11-23 |
€29.00 | Ritten van en naar Schiphol Airport al vanaf €29.00
| 2024-12-06 |
20% | Boek nu en bespaar soms tot 20% op luchthaventransfers!
| 2024-11-28 |
Taxi2Airport.com treedt op als tussenpersoon voor externe transportdienstverleners.
Het contract (definitieve overeenkomst) voor de levering van de vervoersdienst is tussen u, voortaan de Klant / u, en de derde dienstverlener, voortaan de Bestuurder.
Door een dienst op onze website te boeken, gaat u een contract aan met uw chauffeur.
Reserveringen bij Taxi2Airport.com zijn afhankelijk van de beschikbaarheid van de transferbedrijven en geschikte voertuigen.
Voor transfers vanaf de luchthaven houdt uw chauffeur rekening met de tijd die overeenkomt met uw vluchtnummer dat door de klant aan de boeking is toegevoegd. De lokale gemiddelde tijd om ingecheckte bagage op te halen en door de douane te komen, wordt opgeteld bij de aanvankelijke geplande aankomsttijd (max. Gratis 90 minuten), dwz de aankomsttijd van het vliegtuig is niet gelijk aan de tijd waarop je wordt opgehaald door de bestuurder.
Uw chauffeur houdt de aankomsttijd van uw vlucht in de gaten. Als uw aankomsttijd niet overeenkomt met de tijd die in de boeking wordt vermeld, houdt de chauffeur de tijd van de vlucht als leidende factor.
Als het vluchtnummer aankomt op een andere luchthaven dan degene die in de boeking is vermeld, volgt de chauffeur de ophaaltijd en luchthaven die aan de reservering zijn toegevoegd.
Vergelijk uw boekingsgegevens met de ontvangstbevestiging van uw chauffeur. Eventuele wijzigingen (alle wijzigingen, inclusief vluchtvertragingen) of discrepanties moeten rechtstreeks aan uw chauffeur worden gemeld via ons systeem (om te beheren op onze website op de pagina 'Uw boekingen').
Eventuele aanpassingen aan uw vlucht worden in overweging genomen, maar kunnen door de beschikbaarheid van uw chauffeur tot mogelijke wachttijden leiden.
Taxi2Airport.com adviseert de klant om contact op te nemen met de chauffeur als de vertraging meer dan 1 uur is via ons systeem, u kunt dit beheren op onze website op de pagina 'Uw boekingen'.
Shared Shuttle, shared-ride vervoer biedt luchthaven-hotel-luchthavendiensten. Deze shuttles halen OFF andere passagiers op / af op verschillende bestemmingen, dus er zullen extra stops zijn onderweg naar je eindbestemming. U moet ook uw ophaaltijd opnieuw bevestigen wanneer u teruggaat naar de luchthaven, aangezien de shuttle volgens een schema rijdt. Om de juiste ophaaltijd te bevestigen, dient u 24/48 uur voor de vertrekdatum bij de receptie van uw hotel te controleren of er een bericht voor u is of neem contact op met uw chauffeur door het chauffeursnummer te bellen dat op uw voucher staat. U kunt ook via uw boeking een bericht naar hen sturen.
De aansprakelijkheid voor de levering van transferservices tussen u en uw Chauffeur is uitsluitend beperkt tot de twee partijen tussen wie de service is gecontracteerd.
De aansprakelijkheden van Taxi2Airport.com die voortvloeien uit deze overeenkomst zijn daarom beperkt tot die van een derde partij tussen de Klant en de Bestuurder.
Alle aansprakelijkheden die voortvloeien uit de levering van de transferservice vallen uitsluitend onder de verantwoordelijkheid van de Bestuurder en hun verzekeringsmaatschappijen.
Taxi2Airport.com en / of de Bestuurder is niet aansprakelijk voor schade als gevolg van vertragingen: inclusief vertragingen veroorzaakt door wachttijd op de luchthaven, schade veroorzaakt door het missen van mogelijke transfers en aansluitingen, aansluitende vluchten, indien en voor zover Taxi2Airport.com en / of Bestuurder aantoont dat hun medewerkers redelijke maatregelen hebben genomen om de schade te voorkomen.
Door akkoord te gaan met de algemene voorwaarden, accepteert de klant dat Taxi2Airport.com op geen enkele manier verantwoordelijk kan worden gehouden voor verliezen, kosten of claims die door u worden ingediend in het geval van een probleem in verband met de overdracht en alle claims zullen worden doorgestuurd naar de Bestuurder.
Taxi2Airport.com zal echter alle redelijke inspanningen leveren om de gebruiker te helpen bij het oplossen van problemen of klachten binnen 48 uur. Klachten dienen altijd binnen 14 dagen gemeld te worden, anders kan deze niet meer in behandeling worden genomen.
Taxi2Airport.com is gerechtigd, namens de Bestuurder, elke bestelling van de Klant te weigeren.
Taxi2Airport.com garandeert niet dat een chauffeur met succes aan elk boekingsverzoek kan worden toegewezen.
Alle informatie op de websites is te goeder trouw en wordt verondersteld correct te zijn op het moment van drukken.
Taxi2Airport.com is niet verantwoordelijk voor enige andere onnauwkeurigheid als gevolg van verouderde informatie, waarop ons mogelijk niet is gewezen door de chauffeur.
Taxi2Airport.com is niet verantwoordelijk voor fouten gemaakt tijdens de boeking door de klant, vergelijk uw boekingsgegevens altijd met de ontvangstbevestiging van uw chauffeur.
Taxi2Airport.com is niet verantwoordelijk voor extra kosten en / of schade als Taxi2Airport.com geen chauffeur aan uw boeking kon toewijzen en daarom de reis moest annuleren.
Transportservice
De route van of naar de bestemming kan niet worden gegarandeerd en de Google-kaart die op onze website wordt weergegeven, is uitsluitend voor informatieve doeleinden. Hoewel er redelijke inspanningen worden gedaan om ervoor te zorgen dat de ophaaltijden worden gerespecteerd, zijn deze niet gegarandeerd. Ongebruikte transfers worden niet terugbetaald en alternatieve transportkosten worden niet vergoed, tenzij vooraf geautoriseerd door een medewerker van het Customer Service Center van ons team. Als u geautoriseerd bent om alternatief vervoer te nemen, zorg er dan voor dat u een kwitantie ontvangt en deze ter beoordeling inlevert bij onze klantenservice. Er is geen vergoeding verschuldigd voor declaraties van reiskosten die zonder geldige kwitanties zijn ingediend.
Voor aankomsttransfers wachten onze chauffeurs bij aankomst op u tot maximaal 90 minuten na uw daadwerkelijke landingstijd. Bij vertrek wachten onze chauffeurs maximaal 20 minuten na de gepubliceerde ophaaltijd bij het ophaalpunt. Als u de chauffeur vraagt om na deze tijden te wachten, houd er dan rekening mee dat er mogelijk direct door de chauffeur wachtkosten in rekening worden gebracht. Als u de wachtkosten niet wilt betalen, heeft de chauffeur het recht om te vertrekken. Ongebruikte transfers worden niet terugbetaald en alternatieve transportkosten worden niet vergoed.
Taxi2Airport.com kan kosten aan de klant in rekening brengen als de juiste informatie niet overeenkomt met de informatie die is opgegeven in de boeking.
De klant is verantwoordelijk voor het controleren van de afgesproken ophaaltijd en ervoor te zorgen dat de resulterende aankomsttijd op de vertrekterminal van de luchthaven ten minste 10 minuten voordat de incheckbalie opengaat (niet sluit) en in geen geval minder dan twee uur voor de vertrektijd van de luchthaven is. geplande vertrektijd van de vlucht. Taxi2Airport.com is niet verantwoordelijk voor eventuele kosten door het missen van de vlucht als de klant de ophaaltijd te kort heeft gepland voor de vertrektijd van de vlucht.
Als u de chauffeur niet kunt vinden op de luchthaven of het adres, u niet zeker bent van het ontmoetingspunt, of als er ongemak is, neem dan contact op met uw chauffeur. Als u de chauffeur niet kunt bereiken, bel dan de nummers van het klantenservicecentrum (gedrukt op de boekingsvoucher) en Taxi2Airport.com zal u onmiddellijk helpen. Als u besluit de luchthaven te verlaten of het adres op te halen en ons na het evenement te bellen of een e-mail te sturen, kan Taxi2Airport.com u niet meer helpen. Klachten dienen altijd binnen 14 dagen gemeld te worden, anders kan deze niet meer in behandeling worden genomen.
Het stuurprogramma haalt de client op en zet u OFF zo dicht mogelijk neer mogelijk naar de opgegeven adressen. In het geval dat de toegang via een conventionele route is afgesloten vanwege weersomstandigheden, verkeersongevallen enz., Zal de bestuurder op uw uitdrukkelijk verzoek een langere route gebruiken om de overeengekomen bestemming te bereiken, maar in dergelijke gevallen kan de Klant aansprakelijk zijn voor eventuele bijkomende kosten.
Hoewel Taxi2Airport.com ernaar streeft om sms-bevestigingsberichten te leveren, is deze service afhankelijk van telefoonnetwerken die buiten onze controle liggen. Als een sms-bericht verloren of vertraagd is, zal de klant de informatie raadplegen die is verstrekt via e-mail of in het gedeelte 'Uw boekingen' van onze website.
Door files op de weg of vertraging tijdens een eerder transport kan het voorkomen dat de chauffeur later arriveert dan de tijd die u heeft gereserveerd. Taxi2Airport.com vraagt om uw geduld en pas deze maximaal 15 minuten na ophaaltijd toe.
Abonneer je op onze wekelijkse nieuwsbrief
Meld je aan voor de wekelijkse nieuwsbrief, het is helemaal gratis! Wij houden je op de hoogte van de beste koopjes van Nederland. Krijg promotionele kortingen en aanbiedingen van je favoriete winkels. De beste coupons direct in je e-mail!
Elke maand vertrouwen vele shoppers op onze website om de beste kortingsbonnen voor honderden online winkels te vinden. Met een toewijding aan transparantie en vertrouwen helpen we slimme shoppers zoals jij al jaren met besparen.
Ons team van doorgewinterde winkelexperts, ondersteund door geavanceerde AI-technologie, voegt dagelijks honderden nieuwe codes toe. We zorgen alleen voor authentieke besparingen door elke kortingsbon te verifiëren en proberen misleidende "deals" zoveel mogelijk te vermijden.
Elke pagina wordt up-to-date gehouden met de nieuwste aanbiedingen, voortdurend verbeterd door dagelijkse controles en feedback van shoppers zoals jij. Meer weten over ons.
Met het vliegtuig op vakantie, familiebezoek of om een andere reden in het buitenland? Dan moet u waarschijnlijk naar het vliegveld om uw vlucht te halen. Maar hoe regel je je vakantietransfer? Je door iemand laten brengen of ophalen is niet altijd mogelijk en je eigen auto parkeren op de luchthaven is ook geen goedkope oplossing. Dan kunt u kiezen voor een goedkope luchthaventransfer door een ervaren vakantietaxibedrijf. Een luchthaventaxi haalt u op wanneer u maar wilt op uw huisadres en brengt u naar de luchthaven waar u heen moet. Taxi2Airport.com biedt u een goedkope taxitransfer naar de luchthaven met betrouwbare service en veiligheid. Uw vervoer naar de luchthaven kan niet beter beginnen; laat de rest over aan onze pendeldienst naar de luchthaven.
Kortingscodes | 9 |
Beste korting | €45.00 |
Werkende kortingen | 0 |
Ingewisselde codes | 438 |